☆Monkey Business☆ Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Løp og kjøp, hehe ;-) http://epla.no/shops/madeinbrandal/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammadaltenpipestilken Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Flink du er da! Hvor lang er den kjolen som det står 1-3 år? Den mørkeblå. Likte veska også jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngryBird Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Mye fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆Monkey Business☆ Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Den er ca 62 cm fra skulder og ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serepta Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er jo nesten bare jenteklær i de eplabutikkene jo :-( Ingen som gidder sy til gutter, siden det er mye søtere med kjole, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆Monkey Business☆ Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er ikke derfor for min del hvertfall, jeg har to døtre og 4 nieser, så det har bare blitt sånn Men jeg lover at jeg skal sy til gutter også, har litt under planlegging nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MღM Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei, er det du som er i Obos bladet denne mnd? mener det stod noe om at hun hadde en nettbutikk som het epla... I tilfelle så hadde du en utrolig fin leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkemamma Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 alle kan lage seg epla butikk det er et forum der man kan selge hjemmeprodusert, bruktting osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MღM Skrevet 21. juni 2011 #9 Del Skrevet 21. juni 2011 Åja, he he. Har bare såvidt vært inne der en gang og trodde det var en vanlig nettbutikk som jeg tenkte var drevet av denne damen jeg leste om Da har jeg lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå