<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 7. juli 2011 #51 Skrevet 7. juli 2011 JIIIIPPPIIIII ) Testen min ble positiv i dag... Hurra... ) Håper virkelig den lille klorer seg godt fast denne gangen <3
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #52 Skrevet 7. juli 2011 Gratulerer så mye Satser på 2012 bebis :) Eg har hatt mensenmurringer siden tirsdag, men tr dukker ikke opp. Pleier normalt ikke å ha slike murringer flere dager før tr kommer. Så det lager et lite håp inni meg. Er på dag 34 i syklusen etter pilleslutt så tror egentlikt ikke at eg har blitt gravid på første pp.. Skal kjøpe test imorgen viss ikke tanta dukker opp i løpet av kvelden/i morgen tidlig. Blir så usikker på de murringene.. Idag tidlig hadde eg mye mensensmerter så var sikker på at tanta var kommen da, men nei. Lykke til videre
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #53 Skrevet 7. juli 2011 Gratulere så mye til Noah og Happy H også foresten;) lykke til videre alle sammen:)
anna t Skrevet 7. juli 2011 #54 Skrevet 7. juli 2011 Så gøy at det allerede er tre gravide av oss! Og ikke så mange som har fått mensen enda. På en vanlig 28-dagerssyklus har jeg ikm i morgen, og det er ingen tegn på at mensen er på vei så langt. Pleier å spotte flere dager i forveien også, så de er jo lovende. Men har som sagt hatt litt varierende sykluslengde de siste mnd, så tar ingenting for gitt før over helga tror jeg. Begynner å bli utålmodig nå... Gratulerer til dere med positive tester, og fortsatt lykke til til resten
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #55 Skrevet 8. juli 2011 Eg er også GRAVID :) Fikk krysset på clear blue testen idag<3, utrulikt siden det er/var 1pp etter pilleslutt, og eg ikke aner når eg hadde el.. Første mann satt på 5 pp så det gjikk raskt denne gangen:) Lykke til videre, håper alle kommer snart etter =)
anna t Skrevet 9. juli 2011 #56 Skrevet 9. juli 2011 Er dette verdens mest fruktbare mnd eller? Jeg er også gravid
anna t Skrevet 9. juli 2011 #57 Skrevet 9. juli 2011 Og gratulerer til alle dere andre som også er det
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 9. juli 2011 #58 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så masse til dere som er blitt gravide. Håper spirene deres klorer seg fast. Selv så trodde jeg egentlig at jeg hadde ikm i dag, men etter å ha sjekket alle syklusene mine (fra oktober 2010) så tror jeg ikke jeg har ikm før mandag/tirsdag.. Uansett så er det ingen tr som har dukket opp, testene er blendahvite, men symptomene blir fler å fler.. ;P I dag har jeg i tillegg vært småkvalm i perioder. Jaja, får bare vente å se.
SummerBlossom Skrevet 9. juli 2011 #59 Skrevet 9. juli 2011 Hei jenter, liten opptatering fra meg. Jeg skulle ha tr på onsdag, den kom ikke men jeg skapte meg ingen forventinger. På tordagen fikk jeg murring i ryggen og veldig lite lyse brun utflod, jeg tenkte at nå kommer TR, men det ga seg raskt og så fikk jeg litt på fredag. Dette er ikke min syklus i det hele tatt, jeg får kraftig menstrajon fra dag 1, så kjøpte med en A1 test i dag, og fikk jammen med 2 streker, og det var ingen skyggestrek men en bred lyse rosa strek, jeg klarer ikke og tro på det enda, så jeg må kjøpe en test i morgen hehe. Etter 6 pp kan det virkelig være sant? Ingen mens og ingen tegn på mens, og to streker JIPPI.
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 10. juli 2011 #60 Skrevet 10. juli 2011 Gratulerer SummerBlossom! Høres ikke ut som du egentlig trenger å kjøpe en test til. ;P Selv tok jeg en test i dag og fikk opp en skyggestrek.. Jeg har heldigvis en test til liggende, men spørs om jeg klarer å vente helt til i morgen med å ta den. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå