Gå til innhold

IKM uke 27 :)

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal jeg krysse fingrene litt ekstra for deg :)

el skal være 14 dager etter el, ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diora

Dersom du har en syklus på 28dager kommer eggløsning oftest rundt dag 14 og ikm 14dager etter eggløsning:)

Spør jo hvor pålitelig syklus du har vanligvis.eg kan omtrent stille klokken etter min;)

Krysser fingre for deg:)

Skrevet

jeg aner ikke skjönner du, for jeg slutta på p-piller i begynnelsen av april, så det er så vanskelig å vite, siden jeg har värt gravid en gang allerede...

men er det sånn at el kan komme fra 14 uker og tilogmed lenger etter mens, men at mensen kommer alltid 14 dager etter el??

Skrevet

Det skal være sånn som du sier, at lengden fra første dag i syklusen (den dagen mensen kommer) og til el kan variere etter som hvor lang syklus man har, og at lengden fra el til ikm skal være mer stabilt på 14 dager. Men jeg antar at det også kan variere noe, kroppen er jo ikke alltid helt konsekvent...

Skrevet

I går, som var dag 19 i syklusen, fikk jeg litt rosa slim på papiret (sorry for alle disse kroppslige detaljene altså). Samme i dag tidlig, men nå har det gått over.

Hva tror dere, godt tegn eller dårlig? Syklusen var kun 26 dager forrige mnd, hvis den er det denne mnd også, hadde jeg vel el for ca en uke siden. Evt litt senere hvis syklusen er lenger.

Ellers føles det fortsatt som at det er noe på gang. Det samme "spennet" i livmor-området. Merkelig opplegg...

Skrevet

Det lille rosa slimet på papiret kan tyde på en festeblødning også... Egget fester seg ca 5-10 dager etter el.

Jeg tror det er et godt tegn! :)

Lykke til!

Skrevet

Nå nærmer det seg veldig uke 27! Hvordan går det med dere andre nå da?

Jeg kommer til å føle meg skikkelig teit hvis jeg får mensen neste uke, for nå er jeg "svangerskaps-kvalm" også. Brekker meg så mye at folk spør om jeg er gravid. Jeg skjønner jo at det kan være tilfeldig, eller litt sånn placebo, men er det mulig at man kan få svangerskapskvalme så tidlig eller? Har ikm ons-fredag neste uke.

Håper det går bra med alle sammen :)

Skrevet

Jeg også føler meg gravid enkelte dager. Jeg har også fått uvi, og det er visst vanligere når man er gravid. Så jeg tolker det som et positivt tegn. Ellers har jeg vært litt uggen og kvalm enkelte dager, men det kan være pga antibiotikan.

Jeg er spent! Jeg venter mens på tirsdag. Den store testdagen.

Lykke til damer:)

Skrevet

Hei! Jeg slenger meg på her :) Er i pp 2 og har ikm 5. eller 6. juli, litt usikker. Har en gutt på snart 7 fra før og der var det klaff på første forsøk! :) Er veldig utålmodig på å ta en test nå, vet ikke helt om jeg klarer å vente til neste uke ;)

Skrevet

Hei!

Min IKM forventes den 7., men jeg har menssmerter i dag... Min periode er regelmessig og kommer aldri for tidlig. Synes bare det er rart......

Skrevet

Min ikm er også 6-7 juli.. Så spent no!!

Håper virkelig!! Men d kjennes desverre ut som tr e på vei..

Murring, ømme pupper og utbrudd av urein hud.. Arg!!!

Får bare krysse fingre og håpe!:)

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt graviditetstester nå, så gleder meg veldig til å få dem i posten. :) Har ikke ikm før 9. juli, men kommer nok til å teste før det. :P Har tatt noen el-tester og de har vært kjempe-positive tre dager på rad så merker at jeg kanskje har litt for store forhåpninger nå. ;P hehe..

Skrevet

Hei jenter!

Ikm den 7. så det er ikke mange dagene igjen.. Håper jo men vært så mye stress den siste tiden så vet ikke.. Hadde vært koselig om vi alle kunne ruslet over i Mars klubben sammen :)

Skrevet

Hei! Var med her, men fikk tr i går, så lykke til videre til dere :) Satser på hell i uke 31 jeg! :)

Skrevet

Trodde jeg hadde IKM 1 juli,men med noe forsinket el ble det i dag,4 juli,ingen mens enda... godt synlig,men ikke sterk strek på el-test i dag ... skal teste med g-test onsdag,spent!

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Vi har prøvd vel ett år nå snart, og håper derfor på full klaff nå.. som jeg gjør hver md da vell å merke:) Ikm er antatt 6 juli så er urimelig spent om dagen og veit egentlig ikke helt hvor eg skal gjøre av meg. Til tider våger jeg å håpe da jeg ikke har mine faste tr symtomer, men i samme minutt blir jeg urolig å tar meg selv i at jeg ikke våger å håpe.. Denne ventetiden, mens man ikke veit noe og bare går å venter på om tr skal møte opp eller ei, kan være skikkelig slitsom!

Vil ønske dere alle på IKM uke 27 lykke til og må det spire og gro:)

Skrevet

Huff, blir nesten litt deprimert jeg! Dere skriver det er vanlig å få positiv EL- test når man er gravid.. Er 8 DPO i dag og tok en EL test som var blendahvit.. Kjenner jeg blir helt motløs! Æsj.. Har jo ikke IKM før til lørdag, men føler allerede at løpet er kjørt selv om jeg vet vi traff EL denne gangen med dobbel Pergokur..

Sorry, negativt innlegg.. Måtte bare få ut litt frustrasjon! :o(

Skrevet

Ikke mist motet selv om el.testen er negativ så tidlig,min var og med skyggestrek 9 dpo... i går,på IKM var streken godt synlig,det samme i dag.. i morgen blir det en digital g-test :) om ikke tr kommer i dag da..

Lykke til!

Skrevet

Har du fått testet deg i dag Noah + babyønske !...

Takk for noe oppmuntrende ord :o)

I morgen er det bursdagen min og to dager til IKM så da skal jeg ta min første test.. Håper vi kan vandre over i marsklubben sammen!

Masse lykke til :o)

Skrevet

Hei, hvordan går det med dere nå?

Ser at Happy H er gravid, gratulerer! Og det virker jo lovende for Noah + babyønske ! også. Noen flere som har testa?

Jeg er på dag 27 i syklusen nå. Syklusen var 26 dager forrige mnd, og 30 de to før det, så vet ikke helt hva jeg skal beregne. Ingen tegn til mensen enda, vanligvis spotter jeg flere dager før. Så det kan jo være lovende. Vet ikke helt når jeg skal teste enda. Når jeg var gravid med nr 1 testa jeg negativt lenge, fikk ikke positiv test før 16 dpo.

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Testet i dag og fikk svaret : gravid 1-2!!!!!!!

Hurraaaaaaaaaaaaa.... Super happy!!!

Håper alle kommer susende etter inn på 1.tri og mars klubben:)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!! Lykke til!!

Skrevet

Cb digital viste gravid 1-2 uker i dag :D

er kjempeglad!! men litt nervøs.. måtte seff være litt rosa på papiret nå i kveld.. får se hvordan det går..

Lykke til dere andre! :) Og gratulerer til dere som også har fått positiv test:-)

Skrevet

Åhhh, GRATULERER :o)

Så utrolig morsomt... Døøøør etter å ta en test jeg også, men bare MÅ vente til i morgen.. hehe!! Får virkelig håpe det rosa ikke har noen betydning.... Håper vi kan gå sammen inn i mars- klubben :o)

Skrevet

Takk!:)

Ja,det er gøy,men rart ;)

Har ikke vært noe mer,så krysser fingrene!

Lykke til i morgen,hadde vært moro med flere inn i mars -klubben ja :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...