GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Da starter eg denne tråden, etter som at den ikke dukker opp av seg selv:) Dette er min første pp så det kan bli spennende om den sitter første gangen, men skal vell noe til det. Lillegutt på 2 år satt ikke før i 5pp, men kan jo håpe Hvor lenge har dere prøvd og hvilken dato er (ca) ikm? Eg har ikke noe spesielt kontroll på syklusen min etter pille slutt, men rekner med det blir en gang i uke 27. I går var det 2 uker siden første mens dag så rekner med at eggløsningen er i disse dager (håper ikke at ibuxene eg tok forige uke har noe å si). Før har eg hatt rundt 28-30 dagers syklus, men rekner med at den blir litt lenger vertfall nå etter pilleslutt
Esperanza84 - gravid! Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 hei! Dytter denne tråden opp jeg:) Vi har prøvd 17 pp på vår første og jeg har ikm 1 juli (som egentlig er uke 26) men tenkte bare å dytte tråden opp for deg! Masse lykke til med prøvingen! Håper spiren sitter snart!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Vi har IKM den 4. juli og har vært prøvere siden sept. Jeg har to barn fra før, mens min kjære ikke har noen. Vi ble gravide i jan, men mistet i midten av mars(MA) Er nå i vår 3 pp etter MAen.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 gudene vet hvilken pp eg er i:/ 4år med prøving... Skal ha ikm i midten av uke 27. men tok drilling på eggstokkene 7, juni så eg vett ikke om de forandre noe. men henge meg på her eg:)
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Hei alle sammen! 1pp her Ble gravid fort med jenta vår så vi håper det ikke tar så lang tid denne gangen heller ღ Forventet ikm er i uke 27, nærmere bestemt 07.07.11 Fin dato og teste positivt på mener nå jeg Hehe.. Er jo lov å håpe... ღ Lykke til alle sammen Håper på full klaff for oss alle!
anna t Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Jeg er i også pp1 og har ikm i uke 27. Har hatt litt varierende lengde på syklusen de siste månedene, men regner med ikm mellom ons 6. og søndag 10.7. Og det betyr altså at el bør være mellom i dag og søndag Har ei jente på litt over 2 år fra før av, og med hun kom på første forsøk. Tror det tok mindre enn 4 uker fra vi bestemte oss til å prøve, til vi satt med positiv test i hånda. Så veldig spent på hvordan det går nå.
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Gikk like fort hos dere som hos oss sist vi prøvde anna t Blir spennende om det klaffer så raskt denne gangen ღ
anna t Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 Ja, det er utrolig spennende. Vi var egentlig innstilte på å vente, men så snakka vi om det for første gang forrige onsdag, og plutselig hadde vi bestemt oss for å prøve igjen. Litt sprøtt at det kom så brått. Og siden det gikk så lett forrige gang, er jeg liksom så innstilt på at det kommer til det nå også. Så litt høy fallhøyde nå... Vi får krysse fingrene for hverandre, og håpe at vi er like heldige denne gangen
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Hei, hei! ) Jeg går nå på dobbel pergo og tester etter EL som bør komme rundt disse dager.. Fortsatt ingen spor etter den.. Jeg har IKM 9 juli og har planer om og teste på bursdagen min 07.07.. hadde vært den beste bursdagsgaven! *ønske, ønske* Lykke til alle sammen )
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 23. juni 2011 #10 Skrevet 23. juni 2011 Det er det! Har el i disse dager så det er veldig spennende å se om det klaffer så fort denne gangen også.. Fort at det blir en stor fallhøyde så prøver å fokusere på at det kan ta lengre tid denne gangen osv. men ja du vet Mannen er også veldig optimistisk så vi får nå se Ja vi får krysse fingrene for hverandre..
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 23. juni 2011 #11 Skrevet 23. juni 2011 <3 Satser på 2012 bebis <3 Håper du får den ultimate bursdagsgaven i år! Krysser fingrene for deg Lykke til!
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 24. juni 2011 #12 Skrevet 24. juni 2011 Tusen takk SunsetGirlღ ) I går begynte jeg med mensmurringer og i dag er EL- testen positiv så nå blir jeg "lenket" til sengen i helgen... Hehe!! Krysser fingrene for deg også.. Koselig om man kunne gått over i 1. tri sammen!! ) Lykke, lykke til...
anna t Skrevet 25. juni 2011 #13 Skrevet 25. juni 2011 Hei hei Hvordan går det med dere andre? Nå burde vi vel være midt oppi eller forbi el alle sammen Dette er jo min første pp, så har ikke vært så oppmerksom på syklusen tidligere, annet enn hvilken dag den starter (det merker man jo...). Men jeg har kjent tydelige tegn på el denne uka, så det er jo bra. Har en god følelse i alle fall, så det blir spennende å se om et par uker
SummerBlossom Skrevet 25. juni 2011 #14 Skrevet 25. juni 2011 Hei, jeg venter IKM i uke 27, vi er i pp 6 nå. Hadde el anntageligvis på torsdag eller fredag så la inn en dobbel innsats onsdag kveld, så håper at det vil gå denne gangen. Fint med denne tråden da, så vi kan følge hverandre og forhåpentligvis havne i mars klubben sammen Hilsen meg
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 25. juni 2011 #15 Skrevet 25. juni 2011 Så koselig å se at vi blir flere på denne tråden! ) Selv har jeg så utrolig vondt i magen om dagen! Helt garantert EL smerter.. I går fikk jeg to like sterke streker på testen.. I dag når jeg testet, var test- streken MYE sterkere enn kontrollstreken! Så da nærmer vel EL seg med stormskritt ) Vet noen av dere når man får EL- slim? Er det før eller etter EL?
SummerBlossom Skrevet 25. juni 2011 #16 Skrevet 25. juni 2011 Etter selv og ha lettet mye om det på nettet så er det vist før og under at eggløsning slimet kommer, det skal være en indikasjon på at man da er mest fruktbar. Lykke til
Majka81 Skrevet 25. juni 2011 #17 Skrevet 25. juni 2011 Hei jenter! Det er på'n igjen... er evig optimist! Er i pp 8 og forventer IKM ca 10.07. Har lagt inn aksjer i kveld og skal gjøre det i morgen eller mandag. Så er det bare å vente. Lykke til!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #18 Skrevet 26. juni 2011 Stå på Majka! Eg pleier å ha el slim rundt el, men har ikke hatt det denne uka=/ så vet ikke om eg har hatt el, men er jo veldig usikker på syklusen generelt ette pille slutt. På onsdag-torsdag hadde eg eindel stikninger nedentil/i livmora så håper kansje det var tein på at egget løsnet. Hvordan kjenner dere at eggløsninger er på vei?
Happy H Skrevet 26. juni 2011 #19 Skrevet 26. juni 2011 Kjekt m så mange prøvere:) Vi er også i første pp:) har to jenter fra før. Første ble jeg gravid i 3pp. Ble gravid i 3pp andre gangen også men mistet da.. Ble etter d gravid i 1pp:) Veldig spent nå regner m ikm 06-07.07!! Føler meg veldig opptimist denne gangen!! Hihi Lykke til alle!!!
Kari K. med to søte små Skrevet 26. juni 2011 #20 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har ikm tirsdag 5 juli. Er spent, dette er 2 pp. Har en jente fra før av, og med hun så klaffet det på 2 pp. Håper det gjentar seg Lykke til alle sammen!
Happy H Skrevet 27. juni 2011 #21 Skrevet 27. juni 2011 Hvordan går d m alle damer i ikm 27?? Eg har de to siste dagene hatt murring i magen.. Lurte på om d kunne være en sein eggløsning?? Og øm i ene brystet og inn mot armhulen.. Kan vell ikkje få så tidlige symptom?? Mulig eg grubler og "kjenner for mye etter" og!! Hihi
Baby<3 Skrevet 27. juni 2011 #22 Skrevet 27. juni 2011 jeg tror jeg har ikm uke 27, rundt 7 juli, hadde en tidlig spontan abort 6 juni og testet positiv på el 23, så da er jeg vel med i denne gruppen spennende å fölge med på alle =) Lykke til alle sammen. Når begynner dere å teste?
Happy H Skrevet 27. juni 2011 #23 Skrevet 27. juni 2011 Trist å høre om din sa Diora:( Men om d er noe trøst sa min gynekolog at man er ekstra fruktbar etter sa! Eg ble gravid første forsøk etter sa,fekk aldri vanlig menstruasjon igjen! Håper du er like heldig!!! Eg tester aldri før ikm eller 1-2 dager over ikm. Men ser d e fleire her inne som tester flere dager før ikm!
Baby<3 Skrevet 27. juni 2011 #24 Skrevet 27. juni 2011 takk, wow er det sant? og vi som traff el også, da får jeg virkelig en nervepirrende uke nå... men er det sånn at når du vet dato på el så er det 2 uker etter dette som er ikm? eller hvordan kan man regne seg til dette?
anna t Skrevet 27. juni 2011 #25 Skrevet 27. juni 2011 Jeg er på dag 18 i syklusen, og ferdig med el. GuttenMin09<3 -1pp, du spurte om hvilke tegn på eggløsning? Jeg har hatt økende el-slim fra dag 11, og hatt stikninger i livmoren. Litt svake mens-lignende symptomer også, litt "spenn" i livmor og nederst i ryggen. Litt vanskelig å forklare. I tillegg går jeg rundt og er skikkelig sikker på at jeg er gravid. Akkurat som jeg kjenner i hele kroppen at det er noe på gang. Kjennes ut som at jeg kanskje har en soppinfeksjon på vei også, og det fikk jeg ganske rett etter el sist jeg ble gravid også. Jeg skjønner jo egentlig at jeg ikke kan vite noe om det, og at det er for tidlig å vite, og ikke minst at det er dumt å bygge opp forhåpningene. Men jeg føler meg rett og slett gravid. Sånn er det vel kanskje når man er i pp1, og ikke har opplevd å bli skuffa enda. Blir vanskelig å holde forventningene nede frem til ikm nå... Krysser fingrene for at det blir positive tester for oss alle i løpet av neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå