Gå til innhold

Skal du gi bort barnevogn ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barneavdelingen på sykehusene tar gjerne i mot brukbare vogner, og triller. Dagene på sykehus blir lange og kan være greit og komme seg litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det trenger de! var selv på sykehus med sønnen min for 3 uker siden og det stod barnevogner på avdelingen men de var meget dårlige, så når min har vokst seg ut fra sin skal min vogn doneres til den avdelingen vi var på og kommer til å være mye på fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har en som ikke er såå fin. Men ingenting er ødelagt og den fungerer helt fint.

Vet ikke om de vil ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit med vogn på sykehuset... Mini måtte være på nyfødt intensiv en uke etter fødsel og da fikk vi låne vogn sånn at jeg kunne ha han med på hotellet når jeg ble "kasta ut" av barselavd. Bedre enn å trille rundt på de der sengene ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med vogn selv, da jeg fikk minsten.

Bodde på barselhotell, og det var grusomt å trille på de svære baljene som ristet og humpet. Taklyset lyste også rett nedpå babyen, så han ble urolig.

Genialt med ei lita vogn da, med god kalesje. Han sov kjempegodt, og det var lett å manøvrere seg rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikk på barselavdelingene men mere, andre avdelinger som medesinsk, kreft, revamtolgisk,hjerte hvor det er større barn som gjerne blir en uke etter to.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på at ikke alle har plass, og pga. hygiene er det ikke alle som har mulighet. Det er akkurat som med donormelk, det er ikkke alle som kan eller vil selv om behovet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker ikke om der hvor barna er så syke at det må tas hennsyn til det men det er nok av avdelinger hvor det faktisk ikker så strenge krav til treilt og slikt. Var selv på Rikshospitalet med en vog i dag med vogn og de takket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det er superkjekt å få låne banrevogn på sykehuset. Vi har vært innlagt med lille snuppa vår noen ganger og har fått lånt vogner der. Supert!så slipper man å gå rundt å bære på barnet hele tiden mens man er der, også er det fint å få trillet en liten tur ut av avdelingen:)

Hadde jeg hatt en ekstra vogn skulle de fått den med en gang!:)Spiller ikke noe rolle om de ikke er siste skrik, bare de funker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...