Gå til innhold

Evina. Sært, eller fint navn?


Høst:-)

Anbefalte innlegg

Vi trenger å finne et fint jentenavn:) Storebror heter Eivind. Ønsker et litt mer spesielt navn denne gangen, men ønsker jo at andre også skal like det. Fått sansen for Evina, men lurer på om det er litt for spesilelt? Heller ikke lett å finne et navn som både mannen min og jeg liker.. Eline er ett navn vi begge synes er fint, men det synes jeg er litt for vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns navnet var fint jeg. Men hadde nok ikke brukt det siden storebror heter Eivind. Jenta mi heter Eline. Elsker det navnet. Men hva med bare Ina f eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt favorittjentenavn, men mannen er ikke enig i at det er særlig fint... Jeg syns dog ikke det passet så godt sammen med Eivind, men det er jo noe man kan bli vant til etter hvert. Evina er iallfall verdens flotteste navn spør du meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det klinger litt rart og er litt for likt broren.

Synes Elina eller Elvir?

 

Har selv en Eliza, noe i samme sjangeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Evina var særlig fint - høres ut som noe som hviner.

 

Dessuten passer det overhode ikke sammen med flotte Eivind.

 

Ina er fint, samme med Eline, Elise og Elen. Eller hva med Inni eller Ildri? Irma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var fint. Hadde jeg hørt det navnet ville jeg spurt igjen for det høres ut som en stavefeil. Dessuten er det for likt brorens navn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons! Mannen min synes heller ikke navnet passer sammen med Eivind, så må vel kanskje slå det fra meg. Dere har kommet med flere gode navneforslag. Prøvere å unngå navn med R siden en av oss skarrer og en har rulleR. Tar gjerne i mot flere navneforslag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke helt min favoritt nei.. Skulle til å foreslå Erle, men hvis R er uaktuelt blir det verre :P Hva med Elise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spesielt og nydelig navn, spør du meg! En i bhg som heter det, men jeg hadde aldri hørt det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...