Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Gubben vil absolutt ikke ha flere barn enn de to vi har, men etter at han fikk ansvaret for prevensjonen for noen uker siden har han merkelig nok vært SVÆRT uforsiktig - dvs. han har ikke brukt noe! Heller ikke rundt el som antakelig var for noen dager siden. Synes jeg kjenner noen stikninger eller hva det heter, men det er kanskje ønsketenkning... 100472
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Dytt! Er litt stressa nå - hadde vært supert om noen kunne se hva som skjer!
-mtp- Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Man er alltid 2 om ¨å lage barn.... Og man må alltid vere ops begge 2 om dere ikke vil ha flere.... Vil ikke si om han blir sur eller ei men synest det er litt rart du spør og "legger" skylden på han.... Det er mangen muligheter vist du er gravid om å ta det vekk osv.. Men hadde eg vert deg og han ikke brukte noe ville eg tolket det som han ikke helt var ferid med barn
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Tusen takk for svar! Lurer ikke på om han blir sur - vet at han ikke kommer til å bli overlykkelig i alle fall, og jeg kommer aldri til å fjerne noe barn. Fra min side er det veldig ønsket, og etterhvert også fra hans - slik jeg kjenner ham. Det at i det hele tatt ikke har brydd seg med noen form for prevensjon tolker jeg som at han når alt kommer til alt ikke er så negativ som han gir uttrykk for, som du sier. Han er jo tross alt en oppegående person som vet hvordan barn blir til... Det jeg lurer på er altså om jeg er gravid. Noen flere som vil prøve seg?
solrose1 Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 hei..han vil få blandete følelser med en gang..men får opp et sukk jeg..han blir glad ikke sur ser jeg..og dette barnet du får..blir spesielt for han...han blir spes knyttet til dette barnet føler jeg..stolthet får jeg opp her nå... lykke til. klem
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Oh my god, dette kan stemme... Betyr dette at jeg kan være gravid nå, eller er det noe du ser lenger fram i tid? Uansett - tusen takk for svar, setter stor pis på det!
solrose1 Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 hei får opp graviditet på deg "rett rundt hjørnet" jeg ser får opp juni-juli.. tror dere får gutt jeg.. lykke til klem
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2011 #9 Skrevet 23. juni 2011 Å så spennende - tusen takk for at du tok deg tid! Skal holde dere oppdatert! Stor klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå