Gå til innhold

Jente 2 år "klør" i underlivet.. Hva kan det være????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver gang vi tar av bleien ved skift eller bare for å lufte går hendene rett i underlivet, sier vondt vondt og "klør" seg nedentil..

 

Noen som vet hva dette kan være? Tittet litt forsiktig mellom kjønnsleppene, var litt rødt men ikke noe spesielt..

 

Håper noen vet, hilse 1 gangsmamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sopp ja, kanskje det men hvordan vet jeg om det er det?

Hehe sorry men ikke sett det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er alltid vasket og ren så skjønner ikke hva dette er.. Prøver å la henne gå mye uten bleie men da gjør hun ikke annet enn å "klø" nedentil...

Ekkelt å si men etter en stund med slikt så lukter det "underliv" om dere skjønner..... Uff uff, får evt høre med helsestasjonen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spør nok dumt nå men hvordan ser jeg om det er sopp og kan jeg bruke slik canesten krem på henne uten å være helt sikker på at det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canesten skader ikke.

Men det kan være skjedekatar, du sier hun er rød, kan det være betent? Eller er hun rød fordi hun klør seg?

 

Barnemark kan også gi kløe, både i endetarm og skjede... Så mulighetene er mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rød ja, men har ikke sett nedentil så ofte.. Så om det er pga kløe vet jeg ikke.. Skjedekatar?mark i skjeden burde man vell se?

 

Takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bleieutslett er jo ikke uvanlig, og det kan godt bli sopp i utslettet.. MEN, jeg ville ikke anbefalt deg å behandle henne selv.... ring til helsesøster, eller fastlege å hør hva du skal gjøre.. greit med slike forum, men ta kontakt med ekspertisen du, de kan se på henne.. og spesielt siden ho sier vondt....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart at hun ikke prøver å klø og syns det er ekkelt når bleien er på, for er det noe som irriterer henne så ville hun vel syns det hadde vært verre med bleie på for da får hun jo ikke til å klø...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...