Gå til innhold

jeg har en jente på snart 3 år som elsker alt av dukker, skal kjøpe en sommergave til henne på ca 1000 kr, tenkte på om det finnes noen dukkehus lignende for så små jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sommergave?? Hva i all verden er det??

 

Synes dette gavestyret til ungene våre tar helt av. Julegaver og bursdagsgaver er jo vanlig ( i moderate mengder = en annen diskusjon).

Til jul er det ikke bare gaver på julaften lenger - nei det er gaver hver dag i hele desember. Påskeegget fylles ikke lenger med godteri. Nei nå er det stooore påskeegg som gjelder med ting som DS spill, sko, klær osv osv i tillegg til snopet. Ja flere av mine venninner holder på med slikt. Og nå sommergave????

 

Hvis man absolutt skal gi ungene noe fordi det er sommer tenker jeg det ville være naturlig å gi ting man bruker ute : basseng, ny sykkel, rulleskøyter, utespill som boccia,kubb,badminton osv.

 

Hvis ungene stadig skal pepres med store gaver og det rett som det er innføres nye anledninger hvor ungene får gaver så vil ungene tilslutt bli bortskjemte og utakknemlige.

 

Jeg tror unger har godt av å måtte ønske seg ting og kanskje være med å spare f.eks halvparten.

 

Dagens unger har alt for mye greier og vi som foreldre burde lære dem litt andre verdier.

 

Dette er selvfølgelig bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var litt av utblåsning!

 

Hva andre bruker på penger på, har vell strengt tatt ikke du noe med. Kanskje de har det sånn som hos oss. De får nesten aldri noe leker utenom jul og bursdag (som er på vinteren begge to). Så her pleier de også få en sommergave, noe som kanskje har vært spart å ønsket i flere mnd. Så sponser vi med resten.

 

Til HI: tinyshop.no, de pleier ha masse fine tredukkehus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...