Gå til innhold

Har dere brukt "sittefunksjonen" i bagvogna? Når begynte dere evt å bruke den?


La vita è bella <3

Anbefalte innlegg

Har en liten rygg det går an å slå opp i bagen på duovogna (emmaljunga). Forrige barn brukte ikke å sitte i bagdelen, men usikker på minsten pga annen årstid (kan bruke bagen lengre). Når begynte eventuelt dere å la lille sitte i bagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynte å bruke den da snuppen og snuppa var rundt 5mnd ca, stortsett bare inne på kjøpesentre, og visst de våknet når vi var ute å gikk tur og ble urolig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste begynte å bruke den i korte perioder når han var vel 4 mnd. Minste var nok litt eldre. Brukte den masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg brukte den masse fra 6 mnd og opp hvis babyen våknet når vi var på shopping/tur... og han ville se litt (etter at de var sterke nok til å sitte selv)

Jeg har med begge to brukt bag til de var nesten 12 mnd, de elsket å sove i bagen så jeg syntes det var greiest. Neste vil være liten i to kalde perioder så jeg regner med at h*n også vil bruke bag lenge =) = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jadas

Bruker den nå, og har vel gjort det et par mnd. Han er 10 mnd. Regner med å bruke den en stund til, han elsker også å sove i dypvogna. Da han var mindre hadde jeg heller en pute i ryggen da han ikke kunne sitte selv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det ikke da jenta mi var liten. Skulle aboslutt ønske det, for hun ville SE. Byttet over til sportsdelen da hun var ca 6mnd, for hun ble så illsint om hun ikke fikk se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...