Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg får opp et svakt ja, som om at du produserer seint hcg kanskje?

og at det derfor tar litt tid før den positive testen kommer..

jeg ville tatt en ny i morgen på morgenurin :)

kan du se på meg?

er jeg gravid? er laaangt over ikm, og tok pergo denne gangen, men ingen positiv g-test.. men den jeg tok sist var på kveldsurin da.. i går..

men el-testene jeg har tatt har vært kjempe sterke, nesten positive nå i 6 dager!!

210488

hei tyrjente88

takk for at du tok deg tid..

har lagt et englekort for deg...følte at det var det riktige idag..kan se nærmere på deg i morgen om du vil...

jeg spurte englen om du er gravid nå...dette er besjeden fra englene..

engelen rochelle sier..fori du ærer og følger ditt hjertes veiledning,vil fremgang og hell komme til deg nå...

kortet sier irunnen seg selv...

klem solrose1

det var et ganske tydelig kort da..

så får håpe at rochelle hjelper meg på veien til en positiv test nå :t)

men om du orker i morgen, så hadde det vært veldig kjekt om du kunne sett nærmere på meg i morgen :)

Annonse

Hei fomle med 2 prinsseser..

ja vil jeg si veldig høyt her..du er gravid....med gutt..

Men jeg er nok ikke gravid nå..testet nå på ettermiddagen negativ..tester igjen i morgen tidlig..

testet også el test nå jeg...den nærmer seg pos. så mulig at kroppen rotet litt at den prøvde å få el sist men fikk ikke..håper på at noe skjer snart jeg...selv føler jeg på meg at jeg blir gravid i juli..når vi er i usa på ferie...får du opp noe ang det?

mulig det ja du fikk opp ang meg å graviditet er deg selv...for du er gravid..

klem

JEg har skrevet et innlegg om en av dere kunne være så snill å sett når jeg kommer til å føde, har termin den 30 juni, er første gangs å dermed veldig spent:)

Hadde satt veldig stor pris på dette. Min fødselsdato er 130989, vil vite on jeg går lenge over eller ikke.

På forhånd takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...