Gå til innhold

dårlig samvittighet :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på danskebåten i helgen, og det endte jo da med at jeg og venninnene mine møtte en gjeng menn som var på utdrikningslag. Flørtet litt med han ene mannen, og endte jo opp med å bli med på lugaren hans.. Grunnen til at jeg har litt dårlig samvittighet er fordi det viste seg at han er gift og har tvillinger på 14 mnd, en gutt og en jente, han viste meg til og med bilder! :o Jeg føler meg såå dum, jeg som aldri gjør sånt.. også var han gift også :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da spørs det om du fikk vite om kone og barn før eller etter "roting"?

 

Fikk du vite det før: FY SKAM deg, og da fortjener du å ha verdens verste samvittighet.

 

Fikk du vite det etter: FY SKAM mannen, men du kunne jo ikke vite at det var galt, så lenge du ikke har synske evner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sikkert ikke sååå mange tvillingpappaer som var på utdrikningslag på danskebåten denne helgen!

 

Vi får håpe at mammaen ikke er her inne da, eller kanskje omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det ikke! Fikk se bilder etter sex og kosing.. ble forferdet, kvalm og lei meg og gikk rett ut av lugaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke visste noe før etterpå er jo strengt tatt ikke dette din skyld mener nå jeg, hvis ikke du er synsk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jo at jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet nettopp fordi jeg ikke visste det, men jeg har det litt ovenfor kona likevel, fordi jeg vet hvor fælt det er å bli bedratt av mannen sin..

 

HI

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg, samtidig som at det ikke er din skyld. Men fyy faen for en dritt gubbe du var utro med. Ikke nok med at han var utro, men har viser deg bilder av barna sine. Stakkars dame som er gift med en slik drittgubbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert han samme jeg rota med for en stund siden.... Han er en skikkelig mannshore. Liten og mørk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei.. han var ganske høy og hadde ikke så mye hår, men tror han hadde sånn mellom/mørk blond farge på håret.. ganske kraftig!

Kallenavnet begynte på B ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, HI men her synes jeg du slipper altfor mange detaljer, si meg vil du noen i bekjentskapskretsen hans skal få vite det eller? Selv om den mannen er en ussel dritt, så kan du i allefall holde deg for god til å spre slike nyheter inne på et småbarnsforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han burde tåle såpass etter å ha vært utro på den måten, jeg har absolutt ingen sympati for den mannen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til 1832: den mannen får bare skylde på seg selv om/hvor/når/hvordan sannheten kommer frem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer denne!! Hvis han har problemer med at noen finner det ut så burde han tenkt på det før han dro av seg selv og andre klærne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fankern heller... når han er så idiot er det rett og rimelig om det kommer frem! håper kona er her og finner det ut og kan sparke han på rævva og ut !! håper mest at han allerede har sagt det til henne da... det er det hun fortjener.. åsså du!! ikke ha dårlig samvittighet, det var da ikke din feil.. men det er litt dumt og ha sex med menn du ikke kjenner da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pass for han når han er en utro dritt!

 

Selv om det er synd på den stakkars kona, så trenger hun å få vite hva slags mann (les; idiot) hun er gift med!

 

Hva er det ordtaket sier? Ikke skyt budbringeren?

 

Skulle noen ganger ønske det var lov å navngi drittsekkene vi har levd med, slik at andre kvinner blir advart og kan bli spart for masse dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke du som skal ha dårlig samvittighet? Det må vel falle på mannen om han har anlegg for det. Får da være måte på hva som skal falle på kvinners skuldre.

Synes også det er litt drøyt å ønske kvinner som har seg med menn de vet er gift f.eks til helvete. Strengt talt er dette mannens ansvar. Lurer på om de som har sånne ideer ville skyldt på elskerinnen ved utroskap i stedet for mannen. Han er da ikke akkurat et offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han lot seg selv framstå som singel kunne du jo ikke vite noe... Men i utgangspunktet er det vel noe promiskuøst over dine handlinger...?

 

Dersom du imidlertid ble gjort oppmerksom på kona og ungene før noe skjedde, er du bare en ynkelig "honewrecker" og fortjener verken sympati eller medhold i at det er hans ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev over visste jeg ikke at han var gift og hadde barn.. Og jeg kan godt være enig i at jeg ikke burde hatt sex med noen jeg ikke kjenner, men var et svakt øyeblikk siden jeg ikke engang har kysset noen på over 3 år og fristelsen ble dessverre for stor. Er forsåvidt første gangen jeg har har gjort noe uten å være i et forhold, og blir nok siste også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...