elin Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Heisann alle sammen. Nå har vi alle fått testet ut litt etter oppgraderingen. Hva synes dere?? Jeg ser at det fortsatt kan gå litt tregt på kvelden. Men hva med innlegg, opplever dere det samme problemet med at innlegg forsvinner? Gi meg gjerne tilbakemelding!! Hilsen Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 har ikke merket noe idag, så det ser ut som om det har hjulpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Har for femte gang i kveld fått opp "denne nettesiden er ikke tilgjengelig" når jeg skal lese innlegg eller bytte forum. Skjer ikke på andre nettsteder så det er ikke min tilgang det er feil på. Men det er kanskje tilfeldig at det skjer akkurat i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei. Skriver du kun barnimagen.com eller www.barnimagen.com når du skal på siden? Jeg opplevde nemlig det samme selv når jeg brukte første versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie get your gun Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Skriver ingenting. Det skjer når jeg feks. skal gå fra Skravle og til Småtroll / bytte mellom forum eller når jeg klikker på et innlegg. Men som sagt: Det kan være tilfeldig. Kan heller legge inn nytt innlegg om dette vedvarer i flere dager eller om andre opplever det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Administrator Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Skal ta en titt på det imorgen da jeg ikke har de rette verktøy for hånd nå. Fint om du gir tilbakemelding om feilen vedvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg har dib som "Hjem" på min pc og opplever å ikke komme til Skravlesiden dib, siden er blank, men ingen feilmelding kommer opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Takk for tilbakemelding, folkens. Jeg tar det med meg, for dette skal vi løse! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå