Gå til innhold

Damer som legger ut "puppebildet" på facebook..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De fleste som gjør det har menn..

Får kommentarer som "Heit, Sexy" osv.. også kommer det gjerne "Jeg veit!" tilbake.....

 

-Gjør du dette?

-Hva syns du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner faktisk ikke hva du snakker om. "Puppebildet"? Er det et spesifikt bilde du referer til her eller tenker du på bilder hvor folk viser puppene? Siden du skriver "puppebildet" så mener du kanskje at man bare ser for mye av puppene etter din smak? (I form av utringning)

 

Jeg er gift men legger sjelden ut bilde av meg selv i burka av den grunn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Puppebilde", da. Før å forklare nærmere, står der i bh'en og viser fram puppene...

 

Mente ikke at folk skal ha burka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette gjør ikke jeg. Og synes egentlig litt synd på de som gjør det, da jeg anser dette for å være mennesker med et voldsomt oppmerksomhetsbehov , spesielt fra det motsatte kjønn.. Synes igrunnen det er gangske usmakelig og tror ikke samboeren min hadde likt det i det HELE tatt, forståelig nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer 15:59. Vil tilføye at de må ha lav selvtillit, som må legge ut slike bilder, bare for å få "skryt " av seg selv.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var sånn jeg la ut på nettby for mange år siden, før barn og slikt.... Ikke nå, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Jeg så nettopp en som hadde lagt ut bilde av seg selv og mannen i badekaret! Når de kysset , og man nesten ser hele de! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...