Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Særlig særkullsbarn, men også egne barn. At man kun kan ha voksentid når barna eller dere er ute av huset. Når alt legges til etter barnas ønsker alene. Når absolutt ALT man gjør skal dreie seg om barna. Hvorfor tar ikke dere vare på forholdet selv om dere har barn? HVORFOR kan man ikke ha en voksenkveld med film og kos? Hvorfor skal man slutte å ta vare på hverandre bare fordi man har barn? Hva tenker dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Her er både felles og særkullsbarn i hus, og vi har titt og ofte voksenkvelder. Film, godis, god mat, god drikke, bare oss to etter at ungene er i seng. Man må ta vare på forholdet selvom man har barn, og jeg som person er mye mer lykkelig når jeg har mulighet til det, i motsetning til når jeg bodde sammen med eksen og alt dreide seg om barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Her er vi så gærne at vi til og med drar på ferie uten barna ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Så lenge barna er små slik at det er naturlig å legge dem tidlig er jo ikke det noe problem, men når ungene blir større synes jeg huset og stua bør være for alle frem til leggetid. Man kan ikke sende en 12 åring på rommet hele kvelden fordi mor og far vil ha voksentid på stua. Da må man heller passe på å utnytte tiden når ungene er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 15:07 her igjen. Jeg er enig med 15:15, man kan ikke sende ungene på rommet for at de voksne skal få alenetid når de er så store at det er naturlig at de er lenge oppe. Og derfor er jeg glad for at vi har mulighet til både kjellerstue og loftstue ;o) Så kan de se film der mens vi ser film i stua. Eller så kan vi se en film alle mann! Her legger gjerne 12åringene seg kl 22 i helgene, så det er god tid etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå