Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 I natt sov jeg ganske bra for en gangs skyld, og da jeg hadde sendt avgårde mann og barn i dag tidlig sov jeg 5 timer til. Følte meg SÅ bra, fikk gjort endel ting her hjemme, og 2 timer senere er ALL energien borte og jeg kunne sovet 5 timer til... Er 35 uker i morra. Formen ellers er ganske grei, men den energien er jo helt blåst bort... Noen som vet hvor jeg kan finne den igjen?
7569 Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Har hatt det sånn til og fra i noen uker selv og det eneste som har funket for meg er å bare gi etter og hvile/sove når kroppen sier ifra. :-)
Alida*Englebarn Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Kanskje du skulle tatt en blodprøve, målt jern lageret ditt, det er ofte der det ligger:-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2011 Alida*Englebarn: Jeg har tenkt tanken. Hadde litt lav Hb da jeg var hos jordmor sist. Skal tilbake på torsdag så tenkte jeg skulle spørre hva hun mener, evt bare bestille time hos legen. Skal bare, skal bare...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Jag är sjukligt trött men har inte dåligt järnlager.. Dessvärre något jag bara måste leva med. Igår låg jag i sängen till kl 16.. helt otroligt att kroppen ska ha så mycket sömn!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2011 Nå har jeg i tilllegg blitt forkjøla og litt tett i bihulene, tror jeg ble smitta av Veslefrøkna som er barnehagebarn og har vært snørrete de siste dagene. Og det gjør det jo ikke lettere å sove når man nesten ikke klarer å puste... Trøtt, trøttere, trøttheten selv... !
mase Skrevet 21. juni 2011 #7 Skrevet 21. juni 2011 Har hatt det akkurat som deg, er i uke 36 nå. Tok blodprøver for ca 2 uker siden som viste jernmangelanemi og lav Hb. Satt på 2 jerntabl a 65mg pr dag, og virkningen kom ganske fort. Mye mer overskudd ila ca 3 dager. Det er sikkert lurt av deg å ta den blodprøven uansett, greit å ha "litt å gå på" hvis du skulle blø en del under fødselene LYKKE TIL )
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2011 Ja, du har vel rett i det mase Spesielt med tanke på blødninger ja. Jeg blødde jo masse i 5 uker sist i tillegg til det som kom under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå