Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Tenkte å fly med ryanair, men de flyr jo ikke til Glasgow, er det altfor langt å reise fra newcastle til glasgow?? Reisetips anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Med ryanair til Edinburgh og toget videre. Om jeg ikke husker het feil så tar ikke toget mer enn et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varulven Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Det billigste ville vel være med robåt over nordsjøen i ren Terje Vigen stil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Robåt er herved under vurdering Hehe..ok, tusen takk for tips, da skla jeg sjekke ut edinburgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Jordbærsjokolade, sjekket ryanair nå, og de flyr ikke til Edinburgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Bare tulla hehe.. 15.02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 What? Men jeg skal jo fly til Edinburgh med Ryanair i september! Hmmm, det må jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 http://www.ryanair.com/no/billige-flyreiser-oslo-torp-norge-edinburgh-storbritannia Fra Torp altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 Togbilletten kan være dyrt, forhåndsbestill på www.nationalrail.co.uk evnt togselskapet som tar deg videre hvis du vil ta en flyplass langt unna og tog videre, for best pris og reiserute. Men hvorfor ser du ikke på www.britishairways.com ? De tar deg til Glasgow, er et godt selskap og du sparer en del tull i reise tid, ekstra kostnader og utifra det jeg så, prisen var ikke ille, cirka 1800-2000 kr t/r fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #10 Del Skrevet 20. juni 2011 Tusen takk for svar, blir nok British airways som 15.25 sa..var faktisk bare 1300,- tur retur med skatt og avgift..så det var virkelig ikke gæli Takk fro hjelpen jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg og ei venninne dro til glasgow for 2 år siden.. vi dro med ryanair.. fra torp til edinburgh.. og tok toget derifra... husker ikke hvor mye toget kosta, men det var ikke store summen =) Husker ikke helt hvor mye vi betalte for flyet nedover, men tror det var rundt kl 300 og opp igjen betalte vi bare 56!!! kr!!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå