Gå til innhold

Trenger hjelp tl å tyde grav.test:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke lengre 15 dager siden siste mensdag,men jeg begynte å føle meg oppblåst og har små mensensmerter så valgte å ta en test,er en cb test og den viste en tynn strek på venstre siden,streken kom med en gang,er dette falskt negativt? Eller kan det være jeg er gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er den helt tynn som ei synål er den nok falsk. Mange som sliter med det når de bruker Clearblue. Hatt den synålstreken selv, var ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på det,men regner med det var 2 juni,er første gang på lenge jeg har glemt å skrive det ned,men har regelmessig syklus,så regner med denne datoen er riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som bare har mens i 3 dager!!

Men det er alt for kort tid etter eggløsningen til at en test kan slå ut positivt, for om du har en syklus på 28 dager, er eggløsningen som regel på dag 14 (altså den 16. juni). Så den er nok falsk, iallefall om den er veldig tynn, da ClearBlue er kjent for å sånne streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en tydelig strek der det skal være det, så er den positiv. Det er ikke tull det de skriver i pakningsvedlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den er sterk og tydelig så er den falsk om den er tynn som ei synål. Dette har de selv innrømmet at de sliter med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...