Gå til innhold

Har noen av dere startet en brann før ved et uhell?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og var det en traumatisk opplevelse? kviet dere dere for å bruke de redskapet en stund etter dere startet brannen? kvier dere dere fortsatt?

 

broren min klare å skru på feil plate engang. og platen han satte på lå d papir på. hele leiligheten bra full av røyk, brannalarmen gikk i hele blokken og det var flamme på konfyren. da var han 14 år. nå er han 16 og tør ikke bruke komfyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke brann men...

da jeg var 10 år og skulle lage meg nudler, satte jeg på feil plate, den jeg satte på lå det ett male skrin på, som smelta fast i plata... ble masse røyk og brannalarm osv, ble ikke redd.

 

da jeg var 15år tente jeg nesten på kjøkkenet til mor til exen da vi skulle lage mat, jeg satte på komfyren og satte stekepanne med stekespade og smør i, så kom jeg på at jeg hadde glemt taco lomper, de bodde rett over butikken, da jeg står i kø kommer jeg på at jeg har glemt komfyren, betaler og løper til huset, da har stekespaden smeltet, jeg løfter opp stekepanna og det begynner å brenne i den, jeg forter meg å tar den under vann!!! veeeeldig smart, det sa poooooff, jeg løper ut med stekepanna og kaster den utover gårdsplassen, der kom exen på mopeden som hadde vært å leid film....

 

kunne ikke slippe panna inne for dem hadde plastikk gulv.... hadde ikke noe hår på armen etterpå, siden flammene traff armen min på vei ut :P

 

 

gikk helt fint, var bare masse sot på kjøkkenet, mamman hans bare lo å sa det var fint det gikk så bra =)

 

 

Har ikke noe angst for å lage mat i dag.

 

værre var det når jeg kuttet halve tommel toppen på børdskjærer når jeg var 10, hjemme alene.....

mamma fant meg på badet med blod overalt og meg helt innklint i blod og helt hvit i ansiktet (tåler ikke blod)

 

jeg har fortsatt angst for brødskjærere, til og med de på butikken......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...