Gå til innhold

Klarte å forstue foten i dag og det passer veldig dårlig nå :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler virkelig med deg. Jeg ramlet i en trapp og forstuvet ankelen for 2 1/2 uke siden. Ankelen er fortsatt kjempe hoven og vond.

Trodde først det var brudd, men røntgen viste at det heldigvis ikke var det.

Og krykkene fikk jeg jo ikke til, pga smertefull rygg og bekkenproblemer...

Ligg med beinet høyd, så kommer du deg forhåpentligvis raskere.

Uff, stakkars deg også da ... Håper ankelen din blir bedre snart.

Hvordan kom du deg rundt uten krykkene? Jeg sliter veldig , vet ikke hva som er værst når jeg beveger meg,foten eller bakkenet ?He he he

Har du brukt noe smertestillende ?

Ta dere en tur i basseng hvis dere kan :) funker på bekkenet her.

Noe mot ankelen er vel eneste en ekstremt god støttebandasje. (Har hatt hardkjør på de stakkars anklene mine pga noe rart med de, og støttebandasjen ble min bestevenn).

Det kom ganske mange tårer den første uka for å si det sånn, det hele var så ekstremt smertefullt. Jeg synes jo at det er ganske tungt å gå gravid fra før, pga bekkenløsningen og ryggproblemene.

Jeg turte ikke å ta noe smertestillende, brukte kun støttebandasje på dagtid som jeg tok av på natta.

Det ble til at jeg ble sittende på sofaen, eller liggende i senga. Hvis jeg skulle opp trappa, der vi har soverommet så krabbet jeg på knærne opp trappa, sklei på rompa ned trappa igjen og brukte det friske beinet som støtte. Ellers hinket jeg noen få ganger bort til doen og til kjøkkenet, men jeg kjente absolutt støtene etter hinkinga oppover i kroppen, og det var veldig vondt.

Samboeren min slepte meg litt rundt i hjemmet også, holdt rundt han mens jeg hadde det ene beinet i gulvet.

Det hele ble ganske håpløst for å si det sånn, men etter en uke begynte jeg å "gå" forsiktig med krykkene, men ikke ut i butikken eller på noen tur. Da jeg tråkket ned på den vonde ankelen så støttet jeg meg veldig på krykken.

Nå hadde heldigvis ikke jeg noen barn fra før da, kun den lille i magen. Men jeg er relativt sikker på at jeg heretter ser meg for i trapper, og jeg går fortsatt ikke normalt på foten, for den er vond...

Masse god bedring til deg, jeg har heldigvis en uke lenger til termin enn deg. Håper du kommer deg i beinet til du skal føde så du har litt muligheter hvis du skulle ønske å prøve forskjellige stillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...