Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Sønnen min (snart 4) har vært til utredning/testing hos PPT. Han har hatt nedsatt hørsel og er tospråklig, så snakker mye dårligere enn gjevngamle. Så nå håper jeg på et PPT vedtak, slik at han kan bli like flink som andre til han begynner på skolen. Noen av dere som har erfaring med PPT her i Oslo? Er det vanskelig å få et vedtak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Ingen erfaring med Oslo, men med Bærum. Har PPT vært inne i bildet får du nok et vedtak som går på hvor mange timer han skal ha spes.ped og hvor mange timer med spes.ass i bhg tiden. Du sier nedsatt hørsel, er det pga væske i øret? Er han ferdig utredet hos ørelegen? Vi kunne ikke vært mer fornøyd med PPT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, han har fått dern i ørene nå (hadde veske i ørene), så hører normalt nå, men har pga dårlig hørsel ikke hørt vokaler som "o" i følge øre-nese-hals legen... Håper sånn at han får et vedtak, slik at han får hjelp så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Han får et vedtak, det hadde jeg vært helt rolig på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 krysser fingrene.. håper det ikke tar for lang tid før de bestemmer deg.. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 PPT anbefaler 6-8 timer i uken, så nå venter vi bare på et vedtak.. men pga sommerferie vil det ikke bli før i august. Er 6-8 timer ansett som mye? hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå