Gå til innhold

Barn uten sete i bil.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du reagert om du fikk vite at barnet ditt satt på med en fra bhg uten sete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hinne hadde de nok priset seg lykkelig over at barnet ikke satt i forovervendt. For hva er vel verre enn det? Til og med å sitte uten sete er bedre.

 

Men spøk til alvor: kommer ann på hvor stort barnet er. Om noen hadde kjørt min sønn på 2,5 år hjem uten godkjent barnesete hadde jeg blitt veldig sint. Sånt er å leke med livet til det mest verdifulle i min verden og det er IKKE greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel full kontroll på hvem som henter barnet ditt i barnehagen? Hvis du vet at barnet ditt skal være med xx hjem....ja, da besørger du for at de har setet deres eller spør om de har et ledig sete til ditt barn i bilen.

 

Ikke verre enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt uaktuelt! og det er rett og slett ulovlig.

 

Hadde nok ikke sendt mitt barn med de på en stund og fortalt at jeg var veldig skuffet over at noen tar sikkerheten til barna så lett..det er faktisk så ille. skulle ønske vedkommende hadde blitt stoppet i kontroll og fått en klekkerlig bot

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis barnet ditt ska sitte på med andre hjem....du undersøker vel i forkant om de har et ledig sete? Hvis ikke, så henter du selv eller låner de ditt sete??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde av en ansatt i bhg tiden, ingen som visste at de skulle kjøre i det hele tatt.

Store barn da, 4.5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjørte de barnet hjem eller var det for å komme på tur et sted? Skjønner ikke helt sammenhengen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dette er noe de har innført fast.

Skjedde barnet mitt også får et par uker siden.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn var fire år da han ble med ei av de ansatte i bil på butikken. Hun hadde hatt ei vanlig bilpute til han. Helt ok.

 

Sånn ellers så spør jeg om de trenger beltestolen vår. Særlig om han skal bli med noen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper dere sier ifra at det er farlig, ulovlig og uaktuelt at de kjører barna uten godkjente barneseter for deres vekt og høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...