Gå til innhold

er det noen som har gått nettbasert studie mens man var i permisjon??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tenkte å ta opp fire fag jeg mangler på utdannelsen min, men er usikker på om det kan bli hardt.

jeg er jo alenemor og har ingen form for avlastning.

tenkte å ta det igjennom nki.

 

er det noen andre som har studert på nettet i permisjonen?

gikk det greit eller var det hardt?

 

guttungen er snart 5 mnd og jeg tenkte å melde meg på til høsten.

så slipper jeg å ta et helt år på skolebenken bare for disse fagene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

 

jeg har termin i juli, men skal begynne på høyskolen i telemark til høsten og ta ett år revisjon og er blir også alenemamma og skal ta det meste på nettet siden forelesningene ikke er obligatoriske.

 

Tenker som så at det er helt sikkert tøft, men man har minst 3 timer om dagen man kan lese og da skal det går fint :)

 

kan også spørre nabo om de kan ta en trilletur ellern noe sånn slik at du kan få fred en liten stund.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i utgangspunktet ikke lov til å studere mens du får foreldrepenger eller har ulønnet permisjon for å ta deg av barn, men om du søker NAV og arbeidsgiver får du ofte tillatelse så lenge det ikke er omtattendestudier.

 

Det trenger ikke bli så hardt. Kommer ann på ungen og hvor strukturert du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte nav for å høre.. og det ville ikke ha noe og si på hverken foreldrepenger eller OS.

var også usikker på dette først.. men siden de sier det på nav regner jeg med at det er greit..

 

tipper jeg satser på det ;) det er jo bare vanlig helse og sosialfal for videregående jeg skal ta.. er sååå lei av å ikke ha noen utdannelse.. men bedre sent enn aldri sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...