Gå til innhold

Uttak idag tidlig. Fikk bare ut 4 egg :( Fikk 17 sist gang!! Noen andre med uttak idag?

Anbefalte innlegg

Hei.

Da var uttaket unnagjort. De smertestillende tablettene og veflonen funka bra ;) Hadde grua meg skikkelig til uttaket,for jeg huska ikke hvordan det var sist gang!! Men det var ikke så gale som jeg trodde! Kjente selvfølgelig nåla når han stakk hull i eggposene!!

Var bare 4 egg denne gangen...Kan det gå bra????? Skal ringe oss i morgen og si hvordan det gikk. Og hvis alt der bra så blir det innsett på onsdag! Mannen leverte også sædprøve...Det er han som er "feilen". Men de sa ingenting om hvordan det så ut,så da regner jeg med at det er bra!

Noen andre som er i samme løp som meg nå?

Lykke til alle sammen :)

Fortsetter under...

Kan jo være like bra. Jeg fikk ut 17 egg hvorav bare 6 egnet seg til å prøve befruktning og 3 faktisk ble befrukta. Ett inn og ett på frys. Bioingeniøren sa at de ofte opplevde at når de fikk ut mange var kvaliteten dårlig, noe som jo stemte med mine egg.

Også på uttak i dag. Mitt første. Gruet meg sinnsykt... hadde hørt at det gjør veldig vondt, og at man knapt kan gå etterpå... hmmm - stemte ikke for min del. Merket det så vidt - og formen er såpass fin at jeg har tenkt meg på jobb i morgen. Fikk ut 5 egg - og jeg følte vel at det var ganske dårlig - når de sa at snittet var 8 til 9 egg.... men hva vet jeg. Men som de sier - det skal jo bare ett til.. Krysser fingrene for deg!

Jeg har også vært på uttak i dag. Hos oss er begge utfordringen. Jeg med min lave ahm verdier og min kjære med dårlig sædkvalitet. Dette er vårt første forsøk (ICSI).

Jeg hadde hørt at en fikk så mye medisiner at det ikkje gjorde så veldig vondt, bare ubehagelig. Men idag gjorde det smertelig vondt! Høgre side gikk greit, men venstre side var så vondt fra første stund, at ja..... Legen sa at viss det blir noe neste gang, skal jeg få sterkere medikament.

10 egg ut, så håper at de ringer med gode nyheter i morgen om vellykket befruktning og innsett på onsdag.

Hvordan er formen deres etter uttaket ? Jeg slappet av 45 minutter på sykehuset etterpå og da forsvant den verste magesmerten. Etter at jeg kom hjem har jeg stort sett sovet. Forsøkt å få i meg mat, men den kaster jeg opp igjen hver gang, da kvalmen kommer som jul på kjrringa hver gang. hm.... normalt?

Lykke til!!!

Takk L&L :-) Ang. formen - så har jeg ikke hatt andre "plager" enn at jeg er trøtt.. har sovet en del - men merker ikke noe til smerter osv., men jeg blør fortsatt en del. Mulig jeg fikk veldig mye dop - var helt i ørka da jeg forlot sykehuset tidligere i dag - følte at jeg hadde vært på en skikkelig "rangel" ;-)

Annonse

Det kan gå kjempebra! Vi fikk ut 3 egg, 3 befruktet, og 1 som var bra nok i delingen...

Er 16 uker på vei på fredag;)

Kvalitet fremfor kvantitet...

Ja vi var visst en del som var på uttak i går :) Formen ja,ikke så aller verst. Var ikke helt oppegående når jeg forlatte sykehuset i går. Men idag kjenner jeg det bare så vidt stikker litt til tider der de har stukket.

Venter i spenning på tlf fra Porsgrunn!!! De skal ringe etter kl 12. Det er jo en evighet til!!!

Noen andre som har fått svar på befruktningen? Håper på det beste for alle sammen her :)

Gratulerer med graviditeten Tjålsi :) Jeg er enig i utrykket Kvilitet fremfor kvantitet...Blir bare så nervøs at det ikke skal bli innsett på onsdag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...