Gå til innhold

Mensmurringer i uke 33? Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages av harde kynnere, opptil flere om dagen. Kan fint komme og jeg bare ligger/sitter i ro, eller om jeg står. Finnes ingen sammenheng. Lørdag hadde jeg 5 på rad med 6-7 minutter mellom. Vurderte da å ringe føden,.. I det jeg tenkte å ringe ga det seg og jeg kjente ingenting mer..

I går kom også noen kynnere, men disse uregelmessig. De kommer veldig gjerne i sammenheng med at jeg nettopp har spist. (merkelig?)

I dag har jeg menssmerter som kommer å går nederst i magen. Ingen kynnere som kjennes ved stram mage.. Bare disse mens murringene..

Slitt med løs mage i tre uker nå om det kan ha noe å si? Ellers har jeg plutselig noen flashing stævkorn som kommer å går foran øyene mine.. Ikke hatt mye av disse.

Jeg blir usikker da jeg ikke plagdes slik med førstemann. Legger til at hun kom i uke 37 pga svangerskapsforgiftning. Ble denne gangen satt i gang med modningspiller.

Blir tett fulgt opp denne gangen. Bare spor av proteiner i urin og BT på 135/84 på sist kontroll.

Hva tror dere om disse mensmurringene? Er det tidlig eller er det modningen som har startet? Jeg håper ikke jeg står i fare for prematur fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg "sliter" med det samme,mine murringer er nederst i magen og litt nedover lår og inn mot ryggen,dem har hvert der så og si konstant i 3 dager nå,og forverres i intensitet om jeg går en liten tur f eks.eller står oppe en stund.da blir dem ille så jeg må sette meg for at dem skal bli bedre igjen.nå i natt våknet jeg av kjempe kjempe smerter under høyre ribbein,og mellom begge ribbeina,jeg kunne ikke bevege meg og heller ikke trekke pusten ordentlig,var kjempe skummelt og forferdelig smertefullt,til slutt fikk jeg litt panikk og klarte og sette meg opp tross smertene og da forsvant det heldigvis,så det kan nok ha hvert hun som har havnet under ribbeinet eller noe tenker jeg,men etter dette så startet jeg med og få masse kynnere,og da dukket også disse menssmertene opp igjen. og jeg fikk ikke sove resten av natta. så er plutselig magen fyllt helt opp med luft føles det ut som. er i min uke 33+4 og lurer på samme ting,spurte jordmor og mente det ikke var normalt med murringer som var der konstant,så får se om ikke det gir seg så får jeg ringe jordmor eller føden og høre litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...