Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Kanskje få en sponsor så premien blir fin. og snakke med di som styrer her og få en slaks avtemmingpoll. Alle er så opptatt av personligheten hele tia, men hva om man ikke har så bra personlighet? og det første man legger merke til er jo det ytre. kanskje man er kjedelig, trenger ikke være slem for å ha en dårlig personlighet. kan jo være grei nok personlighet, men kjempepen foreksempel. Fortjener å vinne no sellom man ikke er den smarteste. Og for meg så er det viktig at ungen min er fin å se på. hvorfor ellers lager folk hul i øra og lager merkeklær ril barn og barnefrisør og merke sko. forresten så sender man ut julekort og for å skryte av barna sine, legger ut bilder på facebok og det er vel ikke akkurat for å blomstre opp peronligeta!! Noen som blir me? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Tja, må ha med visse kriterier da: -Reima-dress -Kun fått økologisk, hjemmelaget mat laget helt fra bunnen av. -Ikke fått sukker før fylte 5 år. -Får ikke se tv - osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Husk: Ikke inntullet i honkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, honkle på vågna er helt ut, det e'kke sundt fårr ongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Veldig viktig med honkle..jeg syns vi burde lage reima-honkle!! Og de som ikke har det, får ikke være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 og må for all del ikke sitte i et forovervent barnesete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Hahhaha ler meg i hel!!! Verste er at jeg tror HI mente dette seriøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V.A.B Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg tror jeg dævver av latter, lol. reimmahonkle ja, det vil jeg ha azz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 remahonkle, sånn vanntett honkle som ikke hehehehe xD dib<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #10 Del Skrevet 20. juni 2011 Hahahahahaha vanntett reimahonkle!! Dib på sitt beste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Del Skrevet 20. juni 2011 Nå nei, min unge skal ikke bli slaktet av dere dib-damer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #12 Del Skrevet 20. juni 2011 honkle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #13 Del Skrevet 20. juni 2011 Og ingen dib-unge uten undertøy fra nøstebarn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #14 Del Skrevet 20. juni 2011 Honkle??????? hva faen er det? tenk litt da: Håndkle (håndklede) jeg måtte bare,for jeg får frysninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #15 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det fremdeles noen her inne som ikke har fått med seg greia med "honkle"? Wow... de kan ikke ha vært her inne før nå i dag. Min onge får ikke ha reimahonkle. Det er ikke økolågisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå