Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Hver gang jeg vasker med de engangsvaskeklutene til jif så blir det er skikkelig lag på gulvet, akkurat som om det er ekstremt møkkete. Noe så irriterende, når jeg har kattedoen også på badet, så trenger å vaske det så rent som mulig. Er det andre vaskemidler jeg bør bruke med klut istedet og hvor mye vaskemiddel? Hvor ofte vaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg vasker med Krystal grønnsåpe eller Jif sin gulvvask - dette med vanlig mopp (ikke de fancy greiene). Syns ikke de engangsklutene er noe gode på badet, særlig ikke når det kommer til fliser og fuger. Henger seg ofte fast i fugene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Tror de engangsklutene egner seg best på stuegulvet. På badet ligger jeg på alle fire og bruker god gammeldags gulvklut med grønnsåpe eller ajax. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 HI her. Jeg bare mente å ha lært at man ikke skal bruke grønnsåpe, da den legger seg som et belegg på gulvet og da koser bakteriene seg som bare det. Eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Micro-fiber eller fiberkluter/moppe uten bruk av såpe. Ørlite rengjøringsmiddel i helt spesielle tilfeller. Jif-kluter er noe herk, da tar bare litt av overflaten. Eneste de duger til er å tørke over i full fart om man plutselig får gjester og ikke har gjort reint. Men får en drittjobb etterpå da med å få bort belegget som de har lagt igjen. Det samme gjelder grønnsåpe og de aller fleste andre såper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg syns det blir renset med kun vann og mikrofiber mopp og klut. Ingen ekle rester på gulvet og bedre for miljøet og helsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Stemmer det HI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg vasker med mopp og vann med litt Domestos Fresh i. Evt engangsklutene fra Nille om jeg bare trenger å gå lett over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå