Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg er gift med en utenlandsk mann og vi har et barn sammen. Vi bor fortiden ikke i Norge eller i hans land. Han vil gjerne at vi nå flytter til hans land. Hva skjer om vi så engang blir skilt og bor i hans land, kan jeg da ta barnet med meg og reise hjem til Norge, eller må jeg bare bo resten av mitt liv i hans land? Barnet har forresten Norsk pass og kun det inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Kommer an på hvilket land det er snakk om. Mange land i Asia har lover som sier at barna tilhører far og da kan du ikke ta barna med til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ->>- Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Det avhenger av lovene i det landet det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 det er snakk om et annet skandinavisk land, vet ikke reglene da det jo ikke er aktuelt på nåværende tidspunkt, bare tenkte litt sånn hvis atte på en måte.......dumt å bli stuck i et land hvor man ikke har noen bare fordi man MÅ :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå