Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også bare fem dager igjen her inne før jeg hopper videre.

Testet positivt noen dager før forventet mens så det begynner å bli en stund siden jeg fant ut at jeg er gravid. Nyheten er ikke offisiell enda, men det kommer den nok til å bli en gnag iløpet av uka.

Samme her, er helt uvirkelig at på lørdag er det 12 +0 hadde heller ikke trodd at jeg skulle komme hit. Gjør ikke saken noe bedre at jeg ikke har nesten noen symptomer - men har blitt fulgt godt opp, har vært på ul i 5+2, 6+2, 7+5, 9+2 og skal igjen i morgen så da får jeg vel vite om det fortsatt er liv eller ikke. Krysser fingrene for at alt er bra men klarer ikke være sikker. Tror det blir bedre når jeg går over i 2 tri da skal jeg følge standard kontrollplan og bli behandlet som "normal" .. gledergruer meg =)

jeg er fullgåtte 12 uker på fredag, om jeg ikke blir flyttet litt da, skal på ul i morra, men de bestemmer vel ingen termin da vil jeg tro.. jeg tror helle rjeg er litt lengre på vei, uansett snart 2. trimester, men jeg synes nå tiden har flydd jeg da... vært myyye dårlig og fryktelig trøtt, men med en 3,5 åring i hus får man ikke tid til å kjede seg.. hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...