Gå til innhold

Hvorfor skryter en del single menn om...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. at de har sex sjeldent? Er veldig rart synes jeg. Jeg har hatt en flørt med en kar ifjor sommer, og vi kom sammen igjen i januar i år. Han nevnte av eget tiltak at han ikke hadde seg med noen i mellomtiden. Det samme har jeg opplevd to ganger før - at mannen sier han ikke har hatt seg med andre siden han traff meg sist flere måneder siden.

 

Hvorfor sier de det? Jeg synes det er oppsiktsvekkende med tanke på at friske single menn i sin beste alder ikke har et sexliv overhode. Og hvorfor poengtere overfor meg at de ikke har vært på andre i mellomtia når de ikke er interessert i noe seriøst med meg likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han bare vil forsikre deg om at han ikke har kjønnssykdommer (sånn i tilfelle???) At han ikke vil du skal tro han ligger rundt og at sex betyr mye for han? Ikke vet jeg..

Kan også være han er en luring som tror han får deg lettere i senga ved å få deg til å tro at han ikke har klart å ha sex med noen andre etter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid kondom jeg, så det med kjønnssykdommer er vel man ganske beskyttet mot. Rart. Samtlige 3 mannfolkene visste at jeg ikke har vært noen nonne i de månedene jeg ikke har sett dem. Så skjønner ikke poenget med å skryte. Samtidig skryter de samme mannfolkene om eksene sine (viser bilder av ekser på FB for å vise hvor pene de er osv). Forstår meg ikke på motsatt kjønn jeg...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare forsøker å få deg til å tro at han er av den trofaste typen. Mange menn tror kvinner er lettere å få på rygg hvis de gir inntrykk av å være kresne eller moralske eller begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er ikke ute etter forhold eller noe seriøst, det er da ett fett om de er trofast eller ikke? Siden de i utgangspunktet ganske klar på at de ikke vil ha forhold... Som regel blir det faktisk sagt ETTEr at vi har hatt sex.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på å være trofast og være av den trofaste typen: Altså en du kan regne med ville være trofast hvis det skulle utvikle seg til et forhold.

 

Jeg er helt enig i at single kan knulle rundt så mye de vil og så ofte de vil....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt gravid x2 på ppillen. sist mistet jeg barnet mitt over halvveis i svangerskapet. jeg e for ung til å sterilisere meg. men jeg er ikke villig til å ha sex fr jeg har sterilisert meg. å miste et barn til eller å bli uplanlagt gravid fler ganger takler jeg ikke. og det er ikke rettferdig for barnet mitt som lever nå at jeg tar livet mitt om jeg mister fler barn. så jeg skal ikke ha sex fø jeg har fått sterilisert meg. har ikke hatt sex siden oktober. det er grunnen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er da! Gutten...Guud for noen tåpelige mannfolk(guttunger?) som går rundt der ute. For et fokus. Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mange menn innbiller seg at dersom de viser tegn på å være i live under beltestedet vil damer tenke "æsjameg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...