Gå til innhold

Redd for å være gravid

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd for å være gravid - lite sannsynlig men har en del symptomer. Går og venter på tester bestilt i posten, enn så lenge er jeg jo litt urolig. Har nå bittelitt brunlig utflod. Taler dette for eller imot en eventuell graviditet? Hvis jeg er gravid er jeg ca 5 uker på vei. En annen ting er at jeg forrige uke (altså ved evn ca 4 uker gravid) var hos legen og tok en celleprøve (runtine-GU). Ville legen ha sett det dersom jeg da var gravid? Tenker på utseende livmormunn etc. Han sa ingenting annet enn at alt så normalt ut. Jeg var på dette tidspunktet ikke mistenksom mht gravid, og spurte ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..Ok. Da var jo det poenget borte.. Hm. Har hatt brunlig, tynn utflod til og fra i dag, taler det for eller imot tro?

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brunlig utflod kan være tegn på graviditet, men ikke altid.

Hadde selv slik utflod for 3 år siden, hadde da et mindre rift i kjeden som det pipplet noen få blodflekker fra. Mns når jeg var gravid, var tfloden min helt normal. Så jeg ville ikke sett det som et tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også litt brun utflod i begynnelsen. Og fant fort ut at det ikke er unormalt, så sant det ikke kommer friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...