Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Det hadde blitt et bra program... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Nå må dere svare da kjerringer. Jeg prøver å få til en voksen og moden diskusjon her om et tema som burde interessere veldig mange her i samfunnet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 haha, moroklumpen xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Beklager sent svar, men var ute på trilletur i regnet. Får å være ærlig begynner Hugh å dra litt på årene, så det er nok bare bra for hans helse med en dame mindre. Holder en knapp på Se&Hør her jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Har dr. phil en sønn somr stjelt bruda til hefner? Visste jeg ikke en gang. Hvorfor skulle han lage et program om det? Det er vel helt uinterresant for omverdenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvem av damene? Dette har jeg gått glipp av på en eller annen måte, jeg som elsker Heff og hans fruentimmers! *hyyyyl* Må googles ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 hefner har blitt mer moden. han har i dag en ny kjæreste som er 24 dager eldre enn hun gamle kjæresten xD Det er helt sant at det betyr at han er mer moden, for det står i se og hør, og se og hør lyver aldri: http://www.seher.no/872111/her-er-hugh-hefners-nye-kjaereste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 Hun siste som skulle gifte seg med Hef. Crystal Harris eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 hugh hefner og crystal skulle gifte seg på lørdag. men de har nå en ny kjæreste hver crystal med sønnen til dr phil og hugh med en svenske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå