Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg bare beklage at jeg spør her inne, men vet at vi er ganske mange med store mager her. :)

Men hvordan er sexlivet deres nå? Jeg mener - jeg synes at det har blitt ganske tungt, og magen er stort sett i veien hele tiden. Føler meg så svær der jeg ligger og vet ikke helt hvordan man kan gjøre det beste ut av det? Er det farlig å ligge på rygg? Og er det normalt at man puster og peser litt mer enn før?

Unnskyld for at jeg spør, men håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Helt fint at du spør her inne:) Ikke like stor aktivitet på "sex i svangerskap-forumet"

Jeg er i uke 36 og nå er det litt over 1 uke siden vi hadde sex. Jeg føler meg rett og slett som en hval så jeg føler meg ikke så veldig tilfreds med sex lengre - noe samboer har forståelse for. Tror nok han også syns det er litt rart nå mot slutten.

Det er ikke farlig å ligge på rygg, men du skal ikke gjøre det dersom det føles ubehagelig. At man puster og peser mer en før er også normalt :)

Lykke til:)

Skrevet

Er i uke 36 nå. Sexaktiviteten er ikke akkurat som vanlig =) Jeg kjører en blowjob på ham av og til (senset fredag), og han gjør ting jeg liker med meg =) Så det blir litt "fjortis" sex nå mot slutten. Vi gleder oss til full akt igjen.

Skrevet

Sier her inne som jeg sa til mannen min:

"Jeg gleder meg virkelig til sex er gøy igjen"!!

Dette svangerskapet har vært tungt og vondt,sex er bare gøy innimellom :(

Skrevet

Sex - hva er det?? Neida, bare tuller. Men sexlivet vårt er virkelig labert nå for å si det mildt. Skjønner jo at jeg ikke ser superheit ut der jeg ligger med stor mage og det hele. Ikke kan jeg ligge på ryggen heller (vena cava) + jeg har bekkenløsning. Tror den beste stillingen må vel være liggende på siden? Andre som har tips?

Aner ikke hva jeg skal gjøre for å få noe sexliv tilbake, akkurat nå er det ikke-eksisterende :S

Skrevet

Nei, her hjemme har det ikke vart mye sex de siste 8 månedene.. Noen synes sikkert det er tragisk, men har ikke klart det med alle plager.

Men ser frem til å få ha ordentlig sex snart!

Rent psykisk så har jeg fått lyst på sex igjen, og det er jo bra;), men nå er kroppen bare altfor stor føler jeg.. Vena cava og allt annet setter en stopper før vi en gang prøver. Fint med samboer som skjønner meg da. :)

Men HI, tror ikke det er farlig å ligge på rygg så lenge du snur deg før du blir altfor svimmel.. Må vel ikke presse deg for hardt bare. Ligge på siden da, kanskje det kan lette situasjonen?:)

Skulle vel bare mangle at du puster tyngre, jeg puster og peser av å gå opp en trapp, jeg.

Skrevet

Jeg har sag til min kjære at "hvalross-sex" ikke tenner meg noe særlig *ler*!!!

Han har full forståelse for det. Men de siste gangene vi hadde sex hjalp det med ei pute under rompa. Da fikk jeg puste, og han kom lettere til.

Gleder meg til et normalt sexliv igjen!!

Eneste grunnen til å ha sex nå, måtte være for å få i gang fødselen. Hehe.

Skrevet

Vi har hatt samleie forbud pga kort livmorhals og fare for prematur fødsel. Først nå som det nærmer seg får vi lov igjen. Kanskje derfor vi synes det er mer gøy. Må skyndte oss å kose litt før det blir slutt igjen for en stund. Det er vel varierende hvor lang tid etter fødsel det går, men kan vel belage meg på at det vil ta minst 1 mnd?

Føler meg ganske komfortabel med kroppens utseende, større pupper enn noensinne og en rund og fin mage. Flotte former, som jeg bare har akkurat nå :) Kjæresten ser ut til å være enig. Vi tuller med at han får ha sex med en helt annen kropp uten å være utro ;)

Det er selvfølgelig ikke alle stillinger som fungerer like bra. Har bekkenløsning og blir uvel av mer enn 4- minutter på ryggen. Litt kreativt og laaangt forspill er greit, slik at selve samleiet ikke tar altfor lang tid.

Fungerer litt med sidelengs, litt med meg øverst, litt på alle fire med puter som støtte, osv. Viktig å ha masse puter innen rekkevidde til støtte her og der. Dagsformen er litt forskjellig også.

Veldig glad i kosen og kroppskontakten :)

Pusting og pesing er det helt klart, særlig når jeg må snu på meg, det krever tross alt litt innsats om dagen. he he. Hvis det plager deg, sett på musikk?

Men dette er vel opp til hver enkelt. Hvis man ikke har lyst må dette være en kort periode av livet hvor det er greit å la være

Skrevet

Tuusen takk for gode svar! :) Her var det mange fine tips å hente.

Skal virkelig prøve å sette på litt musikk og prøve litt "fjortissex" da :)

Og det var godt å se at det var flere enn meg som synes at det er blitt ganske tungt. Hehe.. Ikke så lett å være gravid egentlig.

Skrevet

Hei!

Det var godt å lese at det ikke er bare her i heimen det er litt stille.. Er lenge siden og gleder meg til ordentlig sex igjen:) men i dag er terminen og da blir det sex enten jeg har lyst eller ikke! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...