Gå til innhold

Er jeg kjjip om jeg henter ut en gratis babypakke på Vitus apotek selv om jeg ikke venter baby??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var jo mye fornuftig i den pakka og siden man kan få den gratis så eier jeg ingen skrupler om at jeg også kan få den, synes faktisk det er diskriminerende at ikke de som ikke er gravide eller har født kan få denne eller en annen pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HÆ??? ja det syns jeg virkelig!! den er beregnet på de som venter baby!!

å er det ikek slik at du må hente den når du har maks igjen 3 mnd til termin da? da syns det jo at du er gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke bleier i str 1 på 2-åringen din. Ei heller smukkene til nyfødt passer til en på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehh ja

Det er beregnet på en nyfødt baby!

Hvordan klarer du å bruke 1'er bleier på en 2 åring feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiene trenger jeg ikke, ikke smokk heller, men hudpleieproduktene kan jeg jo bruke til en på 2 år, trenger ikke kjøpe badeprodukter eller tannkrem på en stund da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg i at det er diskriminerende. På lik linje med at det er diskriminerende at de med barn får barnetrygd, trykket fra på skatten for barnepass, har 10 dager barn syk i året (klar over hvor mye ferie jeg kunne hatt med disse dagene?).

Kom desverre ikke på meir i farta jeg synest er diskriminerende ifm med de som har barn. Jo, vent... Gravide får gratis sjekk hos lege under hele svangerskapet og barn slipper å betale egenandel hos lege. I tillegg så er barnemenyer, barnebiletter osv billigere en for voksne. Det tar no like lenge å lage en halv porsjon som en hel porsjon, og et barn trenger no en hel stol på lik linje med en voksen. Så dette og finner jeg veldig diskriminerende.

Oppfordrer nå alle andre til å hjelpe meg å suplere denne listen med alt dere finner diskriminerende som jeg har glemt.

Ha en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk begynner med dette - å få gratis ting som ikke er ment for dem, da forsvinner de gratis pakkene etterhvert. For apotekene gir oss dem for at vi skal kjøpe produktene senere!

Ja, du er kjip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med hi og du litt over her. vi andre blir diskriminert. Bare tenk på at stortinget lover alle sammen barnehageplass. Men får alle barnehageplass? Nei! Det er kun barn opp til 6 år som får det! Diskriminering av oss uten barn delux.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste med dette innlegget er at du faen ikke er i stand til å ta en avgjørelse selv! Hvorfor spørre på dib? Hvorfor ikke bare gå og hente pakken og holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun må spørre fordi hun tydligvis ikke vet forskjell på rett og galt. så da må hun spørre om det er rett eller galt. og svaret var at det å svindle til seg en gratis babypakke er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo ikke hentet det ut før det er rundt 3 uker til termin da. Så enten er du svær ellers troller du fælt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere. Ser dere ikke at dette er reklame? Ser dere ikke at den eneste grunnen til at dere får pakker fra apotek eller tilsvarende er at de tjener grovt på det i etterkant? Naive naive damer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...