Gå til innhold

Juhu, sjekket ligningen for 2010 nå, oppgjøret er klart!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor finner du det? Er inne på skatteetaten.no, men skjønner ikke helt hvor jeg skal logge inn for å se om oppgjøret mitt er klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være en egen post som heter "Skatteoppgjøret 2010" og har du ikke mottatt det i innboksen så er det ikke klart enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man har mottatt skatteoppgjøret nå, vil det da si at man får det utbetalt i løpet av denne uken ? Får 26.000kr igjen så er greit å ha med på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innboksen ja. Der hadde jeg bare en som heter selvangivelsen for 2010 eller noe.. Usj.. Håper det kommer i løpet av uka da, å at det ikke betyr at jeg får det seinere. Fikk det seint i fjor å, men nå er jeg helt avhengig av de pengene =S

 

Takk for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite lurt og tro at alle får pengene nå i juni uansett, jobber selv hos skatteetaten og klarer jeg ikke og behandle for hele perioden før det går til utbetaling så får folk oppgjøret senere.

De som har de enkleste oppgjørene får pengene nå til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mange som tror at alle får til uka, men alle håper vel at de gjør det. En viss forskjell.

 

Men trodde ikke endringer hadde noe å si. Jeg hadde ingen endringer

i fjor, men fikk ikke oppgjøret før i oktober fordet. Har heller ingen endringer i år. Så får håpe det går lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...