Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Del Skrevet 20. juni 2011 Får tilbake 26543 kroner!! Kunne ikke blitt bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvor finner du det? Er inne på skatteetaten.no, men skjønner ikke helt hvor jeg skal logge inn for å se om oppgjøret mitt er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 altinn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Takker. Mitt var ikke lagt inn. Betyr det at jeg ikke får nå i juni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvor står det at det evt. er klart? Finner bare selvangivelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Det skal være en egen post som heter "Skatteoppgjøret 2010" og har du ikke mottatt det i innboksen så er det ikke klart enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvis man har mottatt skatteoppgjøret nå, vil det da si at man får det utbetalt i løpet av denne uken ? Får 26.000kr igjen så er greit å ha med på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #8 Del Skrevet 20. juni 2011 De begynner å betale ut på fredag så iløpet av neste uke vil du ha det på konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #9 Del Skrevet 20. juni 2011 I innboksen ja. Der hadde jeg bare en som heter selvangivelsen for 2010 eller noe.. Usj.. Håper det kommer i løpet av uka da, å at det ikke betyr at jeg får det seinere. Fikk det seint i fjor å, men nå er jeg helt avhengig av de pengene =S Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #10 Del Skrevet 20. juni 2011 Lite lurt og tro at alle får pengene nå i juni uansett, jobber selv hos skatteetaten og klarer jeg ikke og behandle for hele perioden før det går til utbetaling så får folk oppgjøret senere. De som har de enkleste oppgjørene får pengene nå til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #11 Del Skrevet 20. juni 2011 Det er vel ikke så mange som tror at alle får til uka, men alle håper vel at de gjør det. En viss forskjell. Men trodde ikke endringer hadde noe å si. Jeg hadde ingen endringer i fjor, men fikk ikke oppgjøret før i oktober fordet. Har heller ingen endringer i år. Så får håpe det går lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå