Gå til innhold

Har noen tips til noen morsomme lek til bursdagsfeiring? 2-3 åringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig takknemlig for alle tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unger i denne alderen vil nok ikke ha det store utbytte av for mye organisert aktivitet. De vil nok helst leke fritt; ny plass, nye leker, nye barn kanskje... Hvis du skal ha en aktivitet vil jeg kanskje tatt den "fiskestang"-leken der du henger en liten premie evt. godteri som de får fiske opp bak et forheng... :)

Skrevet

Enig med anonym. Min erfaring er at det blir bare rør med organisert lek for barn i den alderen, de foretrekker frilek. Bursdagene varer uansett ikke mer enn to timer og etter gaveåpning, mat og kaker er det ikke all verdens tid igjen uansett.

Skrevet

Hvor lenge en bursdag varer er det vel i grunn ingen fasit på..? I min vennegjeng varer selskapene så lenge ungene har det gøy og leker fint sammen...

Men jeg er enig i at organiserte leker i denne alderen ikke er noen vits. Blås opp ballonger, gi dem såpebobler, finn eventuelt frem farger og ark og la dem utfolde seg =)

Skrevet

Enig med alle kommentarer over! Vi hadde 2-årsdag forrige helg. Jeg hadde grublet på forhånd å sette i gang f.eks. bjørnen sover, men selskapet gikk helt av seg selv. Ungene trillet dukkevogn og akte i sklia vår, osv osv....ingen organisering nødvendig. Vi hadde både 2,3 og 4-åringer i selskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...