hedgechok Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Veldig takknemlig for alle tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Unger i denne alderen vil nok ikke ha det store utbytte av for mye organisert aktivitet. De vil nok helst leke fritt; ny plass, nye leker, nye barn kanskje... Hvis du skal ha en aktivitet vil jeg kanskje tatt den "fiskestang"-leken der du henger en liten premie evt. godteri som de får fiske opp bak et forheng...
Lemonia Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Enig med anonym. Min erfaring er at det blir bare rør med organisert lek for barn i den alderen, de foretrekker frilek. Bursdagene varer uansett ikke mer enn to timer og etter gaveåpning, mat og kaker er det ikke all verdens tid igjen uansett.
Trollmor til 2 Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Hvor lenge en bursdag varer er det vel i grunn ingen fasit på..? I min vennegjeng varer selskapene så lenge ungene har det gøy og leker fint sammen... Men jeg er enig i at organiserte leker i denne alderen ikke er noen vits. Blås opp ballonger, gi dem såpebobler, finn eventuelt frem farger og ark og la dem utfolde seg =)
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 28. juni 2011 #5 Skrevet 28. juni 2011 Enig med alle kommentarer over! Vi hadde 2-årsdag forrige helg. Jeg hadde grublet på forhånd å sette i gang f.eks. bjørnen sover, men selskapet gikk helt av seg selv. Ungene trillet dukkevogn og akte i sklia vår, osv osv....ingen organisering nødvendig. Vi hadde både 2,3 og 4-åringer i selskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå