Gå til innhold

Dere som fullammet til 6 måneder...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...når sluttet dere å amme og hvordan?

 

Her sluttet vi når han var ca 13 måneder. (Fra han var 8 mnd'er hadde han bare tid til amming om natten) Da var han hos mormor fra tirsdag-fredag mens jeg leste til eksamen. Etterpå var han ikke interessert.

 

Rett etterpå var det om noe ammegreier på tv, da snudde han seg mot meg å dro ned singlet'en min og stirret på puppen. Så lo han rått ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste slutta då han var ca 13 mnd han og. Han fekk morgon og kveld, men eit par kveldar beit han så hardt at eg hylte, og då vart han så fornærma at han ikkje ville ha meir den kvelden, og då slutta me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fullammet begge mine til litt over 6 mnd. Eldste sluttet da hun var 21 mnd, da ville hun ikke ha mere. Ammet bare litt om morgenen siste månedene da, men lot henne styre det selv. Jeg var gravid på den tiden og skulle jo fortsette amminga uansett, så var ikke viktig for meg å bli ferdig.

Yngste ammer jeg enda, hun er 17 mnd. Ammer ganske mye, siden hun ikke er så flink til å spise enda, får bare ned grøt og yoghurt, dessuten vil hun fortsatt ha morsmelk og da får hun lov til det, gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var 10 måneder. Jeg måtte ha barnepass til henne en hel dag da, og ved neste måltid ville hun ikke mer. Lå bare og beit og lo :)

 

Så da var vi ferdig:)

 

Men i ettertid(laaaaang tid) har hun hatt en tendens til å ville stryke på puppene mine utenpå klærne. Vet ikke om det er minner, eller bare kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullammet tvillingene i 8 mnd, de sluttet helt da de var 13 mnd. Og det gikk knirkefritt:) Jeg gadd bare ikke mer. Og de synes det var helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...