Gå til innhold

For tidlig med 3D ultralyd når jeg er 26+2?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bestilte meg akkurat time til 3d ultralyd, og så etterpå at de anbefaler at man er i uke 28. Noen som har vært før uke 28, og likevel fått se gode bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble anbefalt å ta 3-d ultralyd før uke 28. Jeg var i uke 26. De ville ha større problemer med å få tatt "profil" bilde vist barnet var større. De fikk ikke tatt et slikt bilde til meg pga hans liggestilling men fikk et bilde av han hvor vi kunne se nesten hele ansiktet. Han er som å se sin bror. UTEN TVIL. hehe Lykke til. Det er kjempe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok 3D mellom uke 24-30 der jeg tok det. Men de sa at uke 26 var det best sjanse for bra bilder, og at etter uke 28 kunne babyen ha blitt for stor. Jeg var der i 26+2 som deg, og fikk kjempefine bilder!

Gled deg og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det anbeales å ta i uke 28..

Jeg har tatt i uke 26, 28 og 32. Var mest fornøyd med uke 28 og 32 for å være helt ærlig.. Men var greit i uke 26 og altså. Men ville aldri tatt så tidlig igjen, ville heller ventet litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg beholder timen min. Vet ikke om jeg klarer å vente to uker ekstra :) Er også midt i ferien vår, så passer egentlig best å dra når jeg er 26+2 uansett.

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der jeg tok anbefalte de fra uke 26 og maks uke 34.. jeg var det i uke 31 og fikk masse fiiine bilder =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...