Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på når deres kanter tar den siste kvilen for dagen (i forhold til leggetid)... Hvor mange timer holder dere de våken? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 9 mnd, men han har siden han var rundt 6 mnd gammel, som regel vært våken 3-5 timer før leggetid på kvelden. Han blir putta bort for kvelden mellom 1830-1900 ;-)

Noen dager blir dagduppene litt forskøvet, og da hender det at han bare har 1,5 - 2 timer våkentid før legging, - noe som også går helt fint. Han har alltid vært ganske lett å legge, bank i bordet!

Skrevet

Den siste dagduppen er forresten på 30-60 min.

Skrevet

Her sover ikke mini´en helst ikke etter kl.15, men kan strekke det til kl.16 om han er veldig trøtt. Så begynner vi kveldsstellet kl.18 og så er han som regel i seng før kl.19. Så han er våken 3-4 timer før nattinatt! :)

Skrevet

Legges vanligvis ca 18.15-18.45. Dersom siste blund for dagen har vært så sent som til ca 5 tiden legges han i 19-19.30 tiden. Ikke noe problem. Glad for å få legge seg om kvelden. Noe verre på dagen..

Skrevet

Min lille jente er nå 9 mnd gammel, og trenger 4-5 timer våkentid før legging for å bli trøtt nok, mens da hun var 7 mnd gammel var det vel ca 3,5 time som var det ideelle.

Skrevet

Lillerusken har som regel 4-5 våkne timer foer leggetid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...