Jomfru-83 Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Hei jenter! Gratulere til dere alle som har en liten huleboer Jeg lurer på hvor tidlig dere fikk graviditetstegn, og hvilke tegn hadde/har dere? Ha en strålende, solfylt dag alle sammen
Nutte87+ februar spire! Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 jeg fikk det ca 1 uke før IKM. Jeg fikk en brennende følelse i brystvortene, murringer, veeeldig mye luft i magen og var en del trøtt.
januar-spire*HØYGRAVID* Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 fant det ut en uke etter ikm, men før jeg tok testen var jeg små kvalm, svimmel, og veldig trøtt og sliten. Lukte sansen var ikke helt som før, og jeg husker at jeg la merke til at jeg hadde fått bitte bitte små svarte hår på puppene, å lurte på hva i h****** dette var? pluss en del murringer, og stikkninger i magen Så en uke etter så fikk jeg meg selv til å ta en test, å der stod det GRAVID 2-3
Krumelur Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Jeg er 11+2 nå og har nesten ikke hatt noen tegn. Men hadde mensmurringer og ømme bryster noen dager før IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå