Gå til innhold

Tilbakemelding: Tyrjente88, BeskyttetAvEngler, Athina's verden, mtp, Solrose1, Sanna28

Anbefalte innlegg

Hei, dere:) Da var det på tide å gi en tilbakemld på det dere så på meg i april/mai:) Hvis noen av dere har lyst til å se igjen blir jeg kjempeglad! Terminen min var altså 17. juni, fdato 280881.

Tyrjente88: Fødsel: 14.-15. juni, tar litt tid, men kommer til sykehus i god tid før riene blir altfor plagsomme (april ’11)

BeskyttetAvEngler: Fødsel 14. juni (april ’11)

Athina's verden: Fødsel 14. juni, ca 11 timer normal (april ’11)

mtp: Fødsel kanskje før 10. juni, men kan også være at man går 9 dager over… Mellom 3200 og 3400g. Sliten, men alt går bra. (mai '11) (Her er du fortsatt innenfor da, mtp, i og med du ser at hun kanskje kommer 9 dager over termin som blir til søndag... Jeg oppdaterer igjen;) Hehe... Men hvis du orker og har tid og det ikke tar for mye krefter hadde det vært gøy om du så om 9 dager over fortsatt stemmer:) )

Solrose1: 18.juni, 49cm 3756 gram, bra form, bra barseltid (mai ’11)

Sanna28: Får inn 18. og 21. juni, mellom 3700 og 4200g. (mai '11) (Sanna: Jeg hadde selv et stort håp for 18. juni som den store dagen, men det skjedde altså ikke. Spent på om noe skjer i morgen, så jeg gir en tilbakemld til deg senere også. Bare tenkte at hvis du har tid/mulighet/ork, hadde det vært moro om du fortsatt fikk inn 21., eller om det har endret seg nå som terminen er her?:) )

Det ble langt... Puh! Hehe... Hadde vært veldig gøy om noen av dere så igjen ettersom dere så på meg ganske så lenge før termin sist... Ha en fortsatt fin dag!

Fortsetter under...

Takk, solrose1:) 23. juni er en fin dato. Krysser fingre for det! Litt morsomt hvis det blir akkurat den datoen, for da er alle barna født på samme ukedag:p

Tusen takk, mtp! Da stemmer det jo egentlig ganske greit med det du sa tidligere ifht mulig 9 dager over termin;) Venter og venter;) Hehe...

Annonse

Går fortsatt ganske greit;) Hehe... Men er fryktelig nysgjerrig på hvordan ho ser ut og hvordan det skal bli for en guttemamma å bli jentemamma:P Dessuten er bekkenet mer stabilt nå på slutten, så det hjelper litt på humøret. Men de er laaaaaaange disse dagene etter termin, altså! Ha en fin dag:)

Så fint at du så tilbakemld, tyrjente88:) Og kjempehyggelig at du orket å legge nye kort! Da får jeg bare vente i spenning fortsatt;) Av de to datoene får jeg håpe 27., ettersom 26. er "opptatt";) Hehe... Ha en fin dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...