tinemor85 Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Har ikke skrevet noe her på noen år men har vært fast leser har en gutt på 3,5 år m IVF. Å nå når jeg hadde gitt opp... ER JEG GRAVID IGJEN !!!!!! på den "vanlige" måten hehe( vi har vært i sammen i 7 år uten å bruke noe prev.) verken jeg eller gubben klarer helt å tro på d... .men har tatt X-antall tester i forskjellige merker å de bli bare sterkere å sterkere (bare fått positiv test en gang før..) så da er det vel sant da har hatt sex 1gng denne mnd(ikke sprekt i know:p) symptomer: -under sex kjente jeg når han kom ,akkurat som det eksploderte i underlivet(?)aldri opplevd dette før. -merkelig følelse i magen imellom el og ikm..(magen underlivet ,leamus?) -hvit utflod rundt ikm -pleier å være skikkelig premenstruell en uke før ikm,men ble ikke det før 2 dager før(seriøst hissig) -gråt når jeg såg noe tåpelig på tv -vonde pupper,brystvorter en stund etter el -rett før ikm akkurat som de var tyngre akkurat som det var melk i de -klødde i puppene -2dgr før ikm 2 dråper blod på papiret -ikm tok på bh å det tøyt ut haha -mens smerter fra dagen før ikm (pleier å få det en uke før..murringer) var skråsikker på at tanta var på vei tok paracet for smertene å gikk på do hele tiden å sjekket.. (men det var annerledes enn vanlig, hadde vondt i midten av magen istedenfor på sidene) -strekkte seg når jeg reiste meg fort opp på begge sider (pleier å kjenne det på en side ) mangen av symptomene er ganske like som ved tr. Gikk på pencelinkur, fikk sopp gikk på kur ,har hatt bihulebet.alt før el... . var på tur kom ikke hjem før 2 dgr etter ikm.. hadde veeldig lysst på den ene ølen som stod i kjøleskapet men bare følte at jeg ikke kunne drikke den....vet ikke hvorfor for jeg hadde jo ALDRI trodd at jeg var gravid hadde noen billigtester liggende så jeg svidde av den ene...klokken hall ni på kvelden å den ble positiv.. etter ikm å p.test : -trøøøøøtt kunne ha sovnet ståendes kl 17.. -HISSSIG (var ikke slik sist) -gråter av INGENTING (barnefilmer fks) -vooonde pupper -mens smerter ganske ofte Håper dette går bra!!!! Lykke til ALLE sammen
Dossa :) Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer så masse med spiren i magen )) Kjempe gøy at dere klarte det på egenhånd. Dette fortjener du !!!!! Nyt den voksende magen og kos deg i tida fremover ))) Lykke til
Thalila Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Wow gratulerer så mye. For en artig overaskelse det måtte være lykke til videre
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer så masse:-D Må være en herlig følelse.
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 Så koselig å høre! Glad på deres vegne ღ Kos deg masse og lykke til!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Gratulerer masse, kos deg med spira (,")",)
Irene Adler Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Så gøy å lese om symptomene!! Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 gratulerer så mye ! lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå