Gå til innhold

Er så bekymret at jeg er kvalm..

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Har en liten gutt på snart 1,5 år og han faller og faller. han slår hodet sitt til stadighet og det er flere ganger jeg har blitt ringt etter på jobben fordi han har slått seg i barnehagen.. Hvor mye tåler dette stakkars hodet? Blir så redd for skader og hjerneblødning og sprekk i skallen og det som er.. Flere som har små som er skikkelig ulykkesfugler..?? Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men er bare så veldig bekymret for at det skal skje en alvorlig skade på han søtnosen min.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt samme problemet med jenta mi..vi kontaktet kiropraktor og det viste seg at hun hadde låsninger i hoftene. Så kan høres ut som dette kan være noe av det samme,tror ikke det er noe farlig og dette. Broren min slo seg masse i hode da han var liten t.o.m med hammer og har godt fint med han:))

Men bestill time hos kiropraktor,viktig at de kan finne ut hva det kan være.

Lykketil !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Hjelper å lufte bekymringene litt av og til. Kiropraktor var ikke dumt, nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk bestilt kiropraktor time i mrogne, så da blir det spennende å se.. Er så glad for at jeg fikk et konkret tips! Takk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...