Gå til innhold

Tusen takk til dere som har sett på meg tidligere... sånn går det nå i hvertfall

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg vil gjerne takke dere som har tatt dere tid til å se på meg flere ganger tidligere :) Jeg har hatt en tung tid, hvor barnefar har gått fra meg, og jeg forbereder meg til å bli alenemor. Dere har sett at det vil være tøft for meg pga at jeg er alene, men at jeg også vil være fylt av kjærlighet til barnet mitt. Jeg prøver å kjempe på så godt jeg kan, men jeg føler meg som en skikkelig taper. Jeg prøver å se det store, hvor heldig jeg er som får bli mamma igjen :) men jeg kjemper også mot en enorm skuffelse og fortvilelse i forhold til barnefar. Jeg vil ikke bruke tid og krefter på å være trist pga han, men når babyen sparker, så savner jeg å dele det med han... når jeg får vondt eller blir svimmel, så savner jeg at han er her og beroliger meg... jeg savner å dele dette med han... Jeg skammer meg over at jeg blir skuffet når han fester og gjør som han vil, at han heller hjelper mammaen sin med oppussing og husarbeid, enn å hjelpe meg med å gjøre klart til babyen. Jeg klarer ikke forstå han, og jeg skammer meg over at jeg ikke takler dette bedre.

Ble visst en tankelufting dette, men håper dere som har sett på meg også ser det som en slags tilbakemelding, selv om jeg ikke har skrevet nick'ene deres og konkret hva dere har spådd.

Fortsetter under...

huff, skjønner det godt:( Tror eg selv hadde reagert slik som du gjør :/ Men du kommer nok til å klare deg fint selv om han er der eller ikke...

Mannfolk er bare slik, seg selv og seg selv.. :( desverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...