Gå til innhold

Syns du at du selv er pen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har såå dårlig selvtillit.. Tørr nesten ikke møte folk fordi jeg har tanker om at jeg er mindre pen og ikke noe å se på.. Og det plager meg.

 

Noen andre her med samme greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke pen og ikke stygg. Jeg er sånn helt vanlig. Har slitt med dårlig selvbilde tidligere sjøl, men jeg har innsett at det er ikke det som betyr noe, sånn i det store og hele. Jeg er snill, blid og glad, og har mange venner som setter pris på å være sammen med meg.

 

Sikker på at du er ei skjønn jente, HI, som veldig mange er glad og setter stor pris på :)

 

Men hvis det plager deg og disse tankene er et problem for deg, kan det kanskje være en tanke å snakke med noen for å få litt bedre selvtillit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra :-)

 

Jeg har perioder, som i kveld/natt, at jeg ikke har noe tro på meg selv, og alt er negativt med meg. Så egentlig er det ikke noe probleme før meg. Men det er da det slår inn at jeg skal være negativt når det gjelder kroppen/utseende det er litt vanskelig.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e verken modell pen eller stygg! har også slitt med dårlig selvtilitt.. men fant ut en gang at folk merker dette. vist æ gikk rundt å tenkte æ e faktisk pen, pen i mine øyna. da vil noen merke ei anna utståling ifra dæ! selv om æ har daga æ føle mæ ulvestygg, bruke æ å gå i speilet å si! "du e fin du" også "modellan ekke så pen uten sminke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er pen! Jeg har noen kilo for mye fordelt rundt på kroppen, men jeg har et pent ansikt. Vet jo at det blir penere om jeg går ned noen kilo, men øynene mine har en spesiell farge, nesen min er liten, nett og pen, jeg har fyldige velformede lepper, og øyenbrynene har en fin form. Jeg leter etter det positive i meg selv, jeg da, står ikke og ser i speilet for å granske hver linje og og "feil".

Og ikke minst, så er jeg en blid og omgjengelig person, sterk og oppegående, ressurssterk...

 

Fokuser på det du liker med deg selv, noe må det jo være du syns er pent, jeg tror om du ser en ting, så er det flere ting som trer fram! Gi deg en klapp på skulderen for å si til deg selv at du er bra akkurat sånn som du er!

 

Stor klem fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen Angelina, men jeg er ikke så verst allikevel. Ansiktet mitt er ikke noe idealfjes og jeg er heller ikke særlig veltrent, men jeg er blid og sjarmerende. Jeg er nok mer søt enn pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg pen. Objektivt sett er jeg vel ikke noe utenom det vanlige, men jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg har pene øyne om jeg bare sminker dem litt :)

 

Ellers føler jeg at jeg hverken er pen eller stygg. Ganske vanlig. Men jeg får ofte høre at jeg er pen, men ser det ikke selv. Så jeg vet ikke hva de andre ser, jeg...... hihihihi... sjarm, kanskje? Nei, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor langt på skala fra 1 til 10 jeg må, men jeg vet at jeg ser brukbart ut. Er slank, ser sporty ut, og har ganske greit ansikt. Får mange tilbud om sex og flørt, men ingen vil etablere seriøst forhold til meg, slik har det vært hele mitt liv bortsett fra forhold til han som var faren til mine to barn. Så tydeligvis har jeg noen utrolig stygge trekk ved mitt utseende som gjør at mannfolk ikke vil satse på meg. Dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg er helt normal, ikke spesielt pen eller stygg. Har fått høre flere ganger at jeg er pen (type uttalelse som når jeg var gravid at babyen kom bare til å bli sååå pen med meg som mor - men ikke direkte til meg, men fortalt til andre.) Har også en søster som ofte sier at jeg er pen - og det er veldig koselig. SKulle ønske det gjorde litt mer for selvtilliten min, men tror ofte at det er noe folk bare sier. Jeg har mange venninner som jeg sier er pen, som også er det i mine øyne, men de er ikke nødvendigvis modellvakre, så min konklusjon er at jeg nok er helt normal :) viktigste er om de mener det slik jeg mener det - at man synes de er pene fordi man liker de veldig godt og at det er personer man setter ordentlig pris på. Det er viktigere enn alt anna, bare ikke så lett å innse på de dårlige dagene ;) og de dagene så føler jeg heller ikke at jeg er en alright person heller, så man er ganske flink til å tråkke seg selv ned i søla. Skal nevnes at mye har forandret seg etter jeg fikk unge, nå driter jeg litt mer i hvordan jeg ser ut, men ikke på den måten at jeg ikke liker å kle meg ordentlig og sminke meg, for da føler jeg meg vel, men jeg tenker ikke så mye på lenger om jeg er det man kan kalle pen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en fotograf sa til meg i min modelltid: you have a fabulous face!. Det hjelper ikke når selvtilliten er på bånn og man ikke har tro på seg selv overhodet. I tillegg er det sånn at utseendet falmer, personligheten er mye viktigere enn utseendet. Sjenerte mennesker som ikke tørsi noe hvis det er mer enn to personer tilstede (som meg) gir ikke noe godt inntrykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...