Gå til innhold

Er det i det hele tatt mulig å komme sg til varmere strøk for 12000.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

for to vksne, to ungdommer og to små bar over 2 år i ukene 29-31?

Har et feriebudsjett på 30000, men hvis vi ikke kommer oss ned så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre......

Har abstinenser så det holder...

men lite penger.....ser restplassprisene blir bare høyere hvor lenger mot juli vi nærmer oss...

Har nesten lovet de store sydentur....noen som har noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det tror jeg ikke. Ikke en gang om det er kun fly.

 

Kanskje dere kan kjøre til Frankrike eller Spania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere er 2 voksne og 4 barn hvorav 2 er ungdommer, og det er i fellesferien da alle reisene er dyre!

Vi som er bare 2 voksne og 1 barn på 8 må belage oss på rundt 13000-15000 i august såe ...

 

Hvor gamle er de minste? Kan de ikke plasseres hos familie? Om de er små så tenker de ikke over en sydentur som vi gjør, da er det viktigere for ungdommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg heller reist på bilferie til østsiden av Danmark eller til Bornholm. Det er nesten som å være i syden.....bare mye billigere. Om de største får noen dager på shopping i København eller Malmø veier det sikkert litt opp?

 

Jeg tror du måtte bestilt for lenge siden om du ville ha en tur til 12000 for 6 stk i fellesferien. Eller så må dere iallfall senke kravene veldig å bare finne ett veldig enkelt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan komme dere en uke til Tyrkia (Fly + hotell) for 18 000 med detur 31. juli -7. august.

 

Tyrkia er billig så da kan dere heller bruke litt ekstra på billettene og mindre i lommepenger og likevel komme dere til syden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh, 12000 for 6 pers er jo 2000 kr pr pers. Det er nesten den prisen du betaler for å fly til Køben t/r så jeg tvivler du kommer med fly til syden + hotell.

 

Kan hende du kan få en restplass til høsten for den pris, men mener at restplassene ofte legger på 3-4000 pr pers

 

Alternativet er jo å kjøre om ikke dere bor for langt mot nord. Eller finne en billig flybilett til fx Milano og leie bil der ned. Men ferieboliger er hellere ikke så bliiige.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du fly og opphold eller kun fly? Hvis du tenker på hele pakka, så blir det nok vanskelig, men jeg har funnet noen flyturer for cirka 9-10000. Så går det jo kanskje an å leie en ferieleilighet til 5-6000. Da har dere 15000 igjen til lommepenger. Går det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis dere kjører bil? Du må jo betale for 4 voksne og 2 barn, nei 12.000 midt i fellesferie, med det været vi har for tiden - no way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart dere kan finne det, vi har alltid klart det når vi må ha budsjett. Gå inn på Ving.no/lavpriskalender og søk. August er billigere. Tyrkia, Bulgaria og de landene er billigere å leve enn spania og Hellas. Ellers så venter dere inn en restplass og står ferdig pakkede og klare og hopper på en tur - de kommer alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med najs.

Det er fullt mulig å komme seg til varmere strøk for 2000 kr pr pers. Ha is i magen og vent på restplass.

 

Lykke til og god ferie, uansett om dere kommer dere sydover eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere flyr med Ryanair kan dere få flybilletter til 10.000 t/r Kos for hele gjengen (inkludert baggasje) fra 28. juli.

 

Hotell for 10 dager kan der efå for 6300 gjennom booking.com

 

Da blir det 16 000 totalt for 10 dagers sydenferie, tror det er vanskelig å finne noe billigere enn det midt i fellesferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...