Gå til innhold

jeg vil virkelig rose en ålesundsmamma og hennes nydelige sønn på 10 år!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

på lørdag i 18.30 tiden satt vi på mc.donalds på Moa, de på nabo-bordet hadde fått et cola-glass som de hadde satt igjen da de gikk..

 

denne ca 10 år gamle gutten reiser seg spontant opp, tar glasset og løper etter de som satt der helt ut.. han kom inn igjen og så ganske fortvilt ut fordi han ikke hadde nådd dem igjen. snakker kjappt med mammaen om at han ikke fant igjen eieren. han ender opp med å sette glasset tilbake på bordet der det sto, og satte seg fint ned igjen med tydelig dårlig samvittighet for at han ikke hadde løpt fort nok...

 

hormonell som jeg er, syns jeg selvfølgelig dette var rørende og var på nippet til å felle noen tårer! hadde det vært hvem som helst annen 10åring hadde de nok endt opp med å ha med seg glasset hjem selv.. men dette var tydelig vis ikke et tema en gang! rett vakkert var det, at det finnes godt oppdratte unger når det store flertall ikke hadde gått av skaftet moralsk for å ta med seg glasset som sikkert ikke kostet 20kr en gang! :)

 

100 poeng til denne mammaen! en liten lyshåret dame på rundt 40år, kunne se ut som hun kom fra sydligere områder, rundt middelhavet et sted.. Det skulle vært flere som deg og gutten din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en fin historie :)

Men jeg opplever ikke at dette er unikt. Kjenner mange (eller egentlig de fleste), 10-åringer som ville handlet på samme måte.

 

Du er nok i overkant hormonell, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!

 

Men skal du skryte bør du droppe ordet skjønn på en 10 år gammel gutt. Det faller nok ikke i smak hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...