Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har vært på kontroll grunnet kraftige kynnere og fikk beskjed om at jeg har for mye forstervann. Hvor mye sa de ikke- heller ikke hva dette vil innebære. Fosteret svelget unna og det så normalt ut så tenkte ikke mer over dette før jeg kom hjem. Hvis det hadde vært for mye ville de vel ha sjekket meg grundigere? Eller sagt noe? Føler jeg er litt engstelig nå. Ligger også over den røde streken på symfysemålene, men innenfor den grønne. Kan dette ha noen sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 http://www.lommelegen.no/816446/polyhydramnion-unormalt-mye-fostervann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Del Skrevet 20. juni 2011 Noen med mer beroligende ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Min venninne var svæææær under graviditeten, og de fant ut at det var pga. for mye fostervann. Det var ikke noe farlig, men hun måtte litt oftere til kontroll og ul for å se om babyen vokste som den skulle siden de ikke kunne stole på det symfysemålene fortalte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå