Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #1 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg slo opp med min eks. Han skadet meg både fysisk og psykisk.. og dette har gjort noe med meg.. Jeg fikk endelig mot til å slå opp, uansett det var ganske "feigt" gjort. Dette er endel måneder siden.. jeg og en fyr hadde noe på gang før litt siden, men jeg var ikke klar til noe nytt med engang.. Han som jeg hadde noe på gang med, tok opp eksen min altfor mange ganger, og det gjorde meg sliten.. "Er det pga xxxxxx?", " Kom deg over han nå!" +++ Altså, jeg var over han, men det gjorde vondt at han alltid tok opp navnet hans, det ga meg bare tilbakeblikk... Fikk da opp før meg at det kom til å skje de samme tingene med han som det gjorde med eksen... Foreldrene mine tar han også opp.. ler om de tingene han gjorde mot meg og endel andre ting... Noen venner kommer også med " Den skulle du sende til xxxxx!!" (Sang om vanskelig situasjon der mannen uthøver vold mot kvinnen).. Og mye annet, de minner alltid meg på han og det er vondt... Dette gjør slik at jeg sitter i en "ond sirkel" på kveldningen... tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #2 Del Skrevet 19. juni 2011 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Del Skrevet 19. juni 2011 ingen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Del Skrevet 20. juni 2011 Dytter igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #5 Del Skrevet 20. juni 2011 Si bare ifra om at du ikke vil snakke om han. Og så vet du med deg selv at det han gjorde mot deg, er hans problem, og har ingenting med deg å gjøre. Hvilke tilbakeblikk er det du mener? Alt det stygge, eller de gode tiingene. Der er nemlig alltid begge deler, men de gode har en tendens til å overdøve det dårlige etter en stund. Du må bare lete frem igjen det du IKKE likte Bli hel før du innleder noe nytt Ikke kast deg i armene på en ny før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Del Skrevet 20. juni 2011 Den beste måten å komme over slikt på er faktisk å snakke om det. Mange ganger. Det beste stedet å gjøre det er hos en terapeut. Når det gjelder omgivelsene, så har du to valg. Be dem pent om å ikke ta det opp, eller bite tenna sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #7 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, er vel litt min feil i det også.. Siden jeg ikke sier ifra, iblant blir jeg sur og sier at det IKKE handler om han.... Men hjelper kanskje 5 minutter.. Er mest de stygge tilbakeblikkene.. noen gode også ..men sjeldent. Iblant savner jeg han også = GALSKAP. Vet at jeg har to valg... har lenge klart å bite tenna sammen men er på nære nippet til å stenge meg inne.. Ikke at jeg kommer til å gjøre det, men hadde vært godt. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå